Skip to main content

Zespół Centrum Terapii Gadasie


Jesteśmy ekipą przyjaznych terapeutek i terapeutów, których pasją jest rozwój i terapia człowieka. Regularnie poszerzamy swoją wiedzę, a każda z nas ma na koncie bogate doświadczenie zawodowe.

  • Aleksandra Wasilewska

Aleksandra Wasilewska

Założycielka CT Gadasie, logopedka wczesnej interwencji, filolożka języka polskiego
Wykształcenie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu: studia I. stopnia – filologia polska, specjalność: logopedia
  • Uniwersytet Gdański: studia II. stopnia – logopedia, specjalizacja: wczesna interwencja logopedyczna
Doświadczenie
  • Logopeda – Gdańska Fundacja Oświatowa – Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna „Osiek” – GASP, ISG, GLA, Przedszkole Preludium
  • Logopeda – Towarzystwo Edukacyjne „Lokomotywa” w Sopocie
  • Logopeda – NZOZ „Przychodnia Brzeźno” Sp. z o. o. – Poradnia Logopedyczna
  • Instruktor warsztatów logopedii artystycznej – program autorski – w Ośrodku Kultury Sportu i Rekreacji Gminy Pruszcz Gdański z siedzibą w Cieplewie
  • Animator kultury w Ośrodku Kultury Sportu i Rekreacji Gminy Pruszcz Gdański z siedzibą w Cieplewie
  • Logopeda – Niepubliczne Przedszkole Little Harvard w Gdańsku
  • Logopeda – Niepubliczne Przedszkole Bajkoland w Gdańsku
  • Logopeda – Niepubliczna Poradnia Pedagogiczno-Psychologiczna „Oditis”
  • Instruktor Związku Harcerstwa Polskiego
  • Wolontariuszka w Akademickim Centrum Kultury i Sztuki Od Nowa w Toruniu (2008-2010)
  • Logopeda – Centrum Edukacji Twórczej: Niepubliczna Szkoła Podstawowa Gdańsk Kowale
  • Logopeda – Żłobek A KUKU Gdańsk
  • Logopeda – Chrześcijańska Szkoła i Przedszkole Montessori Gdańsk
  • Logopeda – Niepubliczne Przedszkole Marchewka Gdańsk
  • Opiekun i kierownik kolonii
  • Logopeda – Niepubliczne Przedszkole Szkrabolandia
  • Logopeda – Punkt Przedszkolny Lisa Rudosława
  • Logopeda – Niepubliczne Przedszkole Wesoły Promyczek
Kursy i szkolenia
  • Niemowlak u logopedy II Miobobo – krótkie wędzidełko języka u niemowląt – podejście praktyczne dr n. hum. Marzena Machoś 
  • Webinar: APD w USA, organizator: Sensimatic K.Zienkiewicz
  • Webinar: Diagnoza skróconych wędzidełek jamy ustnej w aspekcie logopedycznym – dr M. Rządzka – Centrum Terapii Logopedycznej i Szkoleń Discurso 
  • Ocena funkcjonalna traktu ustno-twarzowego. Mioterapia – podejście autorskie – Sztuka Mówienia (Gdynia) – E. Mendala-Kwoczek
  • Wideofluoroskopowa ocena aktu połykania u dzieci – perspektywa logopedy –  dr E.Winnicka – Terapeuci na walizkach kursy i szkolenia.
  • Diagnostyka i Terapia Zaburzeń Przetwarzania Słuchowego Metodą Neuroflow Aktywny Trening Słuchowy®. Organizator: APD-Medical Sp.z.o.o. (Warszawa)
  • Warsztaty: Jogopedia – joga i logopedia dla dzieci – Instytut Mowy Ruchu Movopedia  M.Stelmach-Lewandowska (Warszawa)
  • Mindfulness – Treningi uważności w pracy z dziećmi – E.Ołtarzewski (Uniqskills)
  • Dysfagia – objaw zaburzeń karmienia, jedzenia i połykania – dr M.Szmaj (CSDiTD)
  • Cele i zadania zespołu specjalistów wobec dziecka z dysfagią – dr M.Szmaj (CSDiTD)
  • Ustna sprawność ruchowa w karmieniu i żywieniu strategie leczenia wg. Marsha D. Klein oraz Tracy A. Delaney – dr M.Szmaj (CSDiTD)
  • Konferencja: Symultaniczno-sekwencyjna metoda nauki czytania – prof. J.Cieszyńska (Wydawnictwo Edukacyjne)
  • Youthpass – europejski certyfikat edukacji pozaformalnej
  • Diagnoza i terapia jąkania i innych niepłynności mówienia z uwzględnieniem konsekwentnej współpracy z rodziną I st. – dr M.Chęciek (UG)
  • Nadmierne ślinienie – techniki terapeutyczne – M.Baj-Lieder (Centrum Terapii Logop)
  • Wczesna ocena oralno-motorycznych zaburzeń karmienia dziecka na oddziale intensywnej terapii noworodka i neonatologii – dr M.Szmaj (CSDiTD)
  • Wspomaganie karmienia dziecka na oddziale intensywnej terapii noworodka i neonatologii – dr M.Szmaj (CSDiTD)
  • Diagnoza i terapia zaburzeń mowy dziecka z rozszczepem wargi i podniebienia, w tym wczesna interwencja logopedyczna – dr hab. prof. UŚ D.Pluta-Wojciechowska (Fundacja Fonia)
  • Wybiórczość pokarmowa w ujęciu sensoryczno-motorycznym – dr M.Baj-Lieder (Centrum Terapii Logop)
  • Strategiczna metoda usprawniania realizacji fonemów w dyslalii obwodowej SMURF – dr hab. prof. UŚ D.Pluta-Wojciechowska (Fundacja Fonia)
  • ENMOT – Elektro Neuro Mobilizacja Obszaru Twarzowego 
  • ENMOT – Elektro Neuro Mobilizacja Obszaru Twarzowego (Gdańsk 2023)

Kalina Nowogórska

Doula, pedagożka, oligofrenopedagożka, nauczycielka chemii
Wykształcenie
  • Wyższa Szkoła Pedagogiczna w Warszawie – studia podyplomowe: edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną
  • Wyższa Szkoła Nauk Pedagogicznych w Warszawie – studia podyplomowe: pedagogika korekcyjna (terapia pedagogiczna)
  • Stowarzyszenie Doula w Polsce – Szkolenie dla doul
  • Centrum Nauki o Laktacji – Promotor Karmienia Piersią
  • Studium Pedagogiczne przy Politechnice Gdańskiej
  • Politechnika Gdańska: Wydział Chemiczny – Technologie Ochrony Środowiska studia magisterskie
Doświadczenie
  • Doula i Promotorka Karmienia Piersią – Firma DULOVO, Stowarzyszenie Doula w Polsce i Centrum Nauki o Laktacji:
    • Wspieranie kobiet i ich rodzin w okresie okołoporodowym.
    • Wspieranie w karmieniu piersią.
    • Tworzenie rodzicielskich grup wsparcia oraz warsztatów dla rodziców.
    • Założenie i prowadzenie Klubu Mam BOBOrunia na Oruni Górnej.
    • Współtworzenie ogólnopolskich akcji we współpracy m.in. z Fundacją Rodzić po Ludzku, Fundacją Promocji Karmienia Piersią, np. Tydzień Godnego Porodu, Mlekoteka.
    • Wypożyczalnia dla rodziców.
  • Nauczyciel – „ORLEN School Project” – PKN ORLEN i NANO Marketing Sp. z. o. o. – prowadzenie interaktywnych lekcji chemii, na temat ropy naftowej, na terenie województwa pomorskiego.
  • Nauczyciel chemii – Zespół Szkół Morskich w Gdańsku Nowym Porcie
Kursy i szkolenia
  • “Narzędzia coachingowe w pracy douli” – Fundacja Kaizen
  • Doradca noszenia dzieci w chustach –  Akademia Noszenia Dzieci
  • Masaż Rebozo – zastosowanie w okresie okołoporodowym (Akademia Rebozo)
  • “Wsparcie w połogu” – Stowarzyszenie Doula w Polsce
  • Konferencja Laktacyjna w Gdyni
  • Konferencja “Doula – wyzwania i możliwości” – Stowarzyszenie
    Doula w Polsce
  • “Aktywna ciąża” – Pomorska Szkoła Fitness 4Fit
  • Szkolenie dla osób prowadzących grupy wsparcia dla mam karmiących piersią – Fundacja Promocji Karmienia Piersią
  • Konferencja “Rozwój i Komunikacja” – Stowarzyszenie Doula w Polsce
  • Kalina Nowogórska
  • Kamila Gąsienica-Jędrzejczyk

Kamila Gąsienica-Jędrzejczyk

Psycholożka
Wykształcenie
  • Uniwersytet Gdański – Psychologia, specjalność: psychologia kliniczna,
  • Przygotowanie Pedagogiczne – UG.
Doświadczenie
  • Psycholożka – Stowarzyszenie “Projekt Pełni Szczęścia”,
  • Psycholożka –  Wolontariuszka “Zewnętrzna Grupa Interwencyjna” Zespół Placówek Specjalistycznych Gdynia,
  • Staż “Warsztaty Interwencji Kryzysowej i Pracy z Osobami doświadczającymi Przemocy” Ośrodek Interwencji Kryzysowej Gdynia,
  • Terapeuta – Uniterapia,
  • Staż “Intensywna Praca z Dzieckiem i Rodziną” Zespół Placówek Specjalistycznych Gdynia,
  • Telefon Zaufania – NetPoradnia Sopot.
Kursy i szkolenia
  • Narzędzie “Instrumental Enrichment,
  • “Pierwsza konsultacja psychologiczna” „Busola” Ośrodek Psychoterapii i Psychoedukacji,
  • Uprawnienia do posługiwania się Skalą
    Inteligencji Stanford – Binet 5,
  • Trener TUS,
  • Organizacja konferencji w ECS Gdańsk “Mamo, tato zobacz mnie”,
  • Pomoc przy badaniu pacjentów w celu stworzenia narzędzia diagnostycznego dla Urzędu Marszałkowskiego,
  • Praktyk Terapii Krótkoterminowej Skoncentrowanej na Rozwiązaniu (ang. Solution-Focused Brief Therapy, SFBT) 
  • Terapeuta Terapii Krótkoterminowej Skoncentrowanej na Rozwiązaniu (ang. Solution-Focused Brief Therapy, SFBT) w trakcie

Joanna Chyła

Oligofrenopedagożka, terapeutka SI, terapeutka ręki
Wykształcenie
  • Studia licencjackie na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu: kierunek - pedagogika specjalna; specjalizacja - oligofrenopedagogika.
  • Studia magisterskie w Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu: kierunek – pedagogika opiekuńczo-wychowawcza z profilaktyką społeczną.
  • Studia magisterskie na Uniwersytecie Gdańskim: kierunek – pedagogika specjalna; specjalizacja - wczesne wspomaganie rozwoju dziecka.
  • Studia podyplomowe w Wyższej Szkole Nauk o Zdrowiu, kierunek - Integracja sensoryczna.
Doświadczenie
  • Wolontariat w Zespole Szkół nr 26 w Toruniu.
  • Wolontariat w Fundacji Ducha na Rzecz Rehabilitacji Naturalnej Ludzi Niepełnosprawnych jako hipoterapeuta.
  • Praca w Przedszkolu Terapeutycznym dla Dzieci Autystycznych „Niebieska Kraina” w Grudziądzu w charakterze nauczyciela – oligofrenopedagoga.
  • Praca w Przedszkole terapeutyczne dla dzieci z autyzmem Centrum Terapii Autyzmu "Sotis" w Gdańsku.
  • Praca w szkole podstawowej nr 27 im. Dzieci Zjednoczonej Europy w Gdańsku.
Kursy i szkolenia
  • Kurs doskonalący I stopnia Ruchu Rozwijającego wg Weroniki Sherborne. 
  • Kurs doskonalący I stopnia Polskiego Języka Migowego.
  • Narzędzia diagnostyczne procesów SI - Testy Południowo-Kalifornijskie w ocenie jakościowej. - Fundacja na Rzecz Rodzin Dzieci z Autyzmem i Innymi Dysfunkcjami - OKNO Kalifornijskie w ocenie jakościowej,
  • Szkolenie: „Nerw błędny i jego znaczenie kliniczne z perspektywy integracji sensorycznej” Prowadzący: W. Kozłowski Toruń 2023.
  • Terapia ręki i zaburzeń motoryki małej I i II stopnia.
  • Joanna Chyła
  • Monika Kreft

Monika Kreft

Neurologopedka, terapeutka ortodoncji funkcjonalnej MFS
Wykształcenie
  • Uniwersytet Gdański: Logopedia - studia magisterskie, specjalizacja: neurologopedia i wczesna interwencja logopedyczna, 
  • Uniwersytet Gdański: Logopedia: studia licencjackie.
Doświadczenie
  • Logopedka: Centrum Terapii Neurologopedycznej – CTN,
  • Logopedka w żłobku i Przedszkolu Trampolina,
  • Logopedka w gabinecie logopedycznym – „Pracownia Broki”,
  • Aupair – nauczycielka języka angielskiego w Hiszpanii. 
Kursy i szkolenia
  • Programowanie języka dla dzieci z zaburzeniami komunikacji oraz Symultaniczno-Sekwencyjna metoda nauka czytania – dr Zdzisława Orłowska-Popek,
  • Terapia dziecięcej apraksji mowy, ORM, afazji motorycznej i rozwojowej według zasad motorycznego uczenia – Ewa Grzelak
  • Terapia sensomotoryczna i korekta dysfunkcji ustno-twarzowych Moduł 1 – dr Anna Regner
  • Miogopedia – terapia miofunkcjonalna praktycznie – Aleksandra Rosińska
  • ACC w autyzmie – Ewa Grzelak
  • Strategiczna Metoda Usprawniania Fonemów – prof. Danuta Pluta-Wojciechowska
  • Elastyczny Terapeutyczny Taping w Logopedii – dr Martyna Brychcy 
  • Stymulacja traktu ustno-twarzowego – dr Małgorzata Gawryl
  • Karmienie dziecka jako funkcja prymarna dla rozwoju mowy i komunikacji – Ilona Brzozowska-Misiewicz
  • Fizjologiczna Terapia Miofunkcjonalna FTM - Prof. Danuta Pluta - Wojciechowska
  • Ocena funkcjonalna taktu ustno-twarzowego - Ewelina Mendala - Kwoczek
  • "Masaż Shantali Special Care" Ilona Brzozowska-Misiewicz

Ewelina Cymbaluk

Neurologopedka
Wykształcenie
  • Uniwersytet Gdański: studia magisterskie - Logopedia, specjalizacja: neurologopedia,
  • Uniwersytet Gdański: studia magisterskie – Pedagogika wczesnej edukacji.
Doświadczenie
  • Nauczycielka wczesnej edukacji: Publiczne Pozytywne Przedszkole nr 2 w Gdańsku,
  • Edukatorka  robotyki i programowania: Roboplanet,
  • Praktyka pedagogiczna w Niepublicznym Przedszkolu MiniMontessori w grupie terapeutycznej,
  • Praktyka logopedyczna w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej nr 5 w Gdańsku,
Kursy i szkolenia
  • Mutyzm wybiórczy – pomoc dziecku i jego rodzinie,
  • Co powinniśmy wiedzieć o wędzidełku? 
  • Dziecko z zaburzeniami SI w przedszkolu i szkole, 
  • Udział w Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej Logopedia Przedszkolna i Wczesnoszkolna – profilaktyka, diagnoza i terapia zaburzeń mowy. 
  • Terapia miofunkcjonalna I i II stopnia / A. Rosińska
  • Zaburzenia miofunkcjonalne w praktyce logopedy. Diagnoza i terapia / A. Halasz
  • Skrócone wędzidełko wargi, języka – interwencja terapeutyczna niemowląt i dzieci starszych / A. Jaźwińska-Chren
  • Wibratory logopedyczne wykorzystywane w terapii logopedycznej / A. Kożdoń
  • Afazja – przyczyny, diagnoza, terapia / A. Skirgiełło Dziecko z zaburzeniami SI w przedszkolu i szkole / A. Skirgiełło
  • Artterapia w edukacji początkowej / A. Skirgiełło Rozwój dziecka w wieku przedszkolnym / D. Kupczyk
  • Emocje dziecka – lęk / M. Giers
  • Metody wywoływania głosek / R. Bronisz
  • Zabawy sensoryczne w terapii logopedycznej małego dziecka / B. Pietrowska
  • Ewelina Cymbaluk
  • Edyta Maciukanis

Edyta Maciukanis

Logopedka wczesnej interwencji, neurologopedka
Wykształcenie
  • Instytut Logopedii i Polonistyki UWM w Olsztynie: studia I stopnia: logopedia, specjalizacja: logopedia artystyczna  
  • Uniwersytet Gdański: studia II stopnia: logopedia, specjalizacja: wczesna interwencja logopedyczna
  • Uniwersytet Gdański: studia podyplomowe: neurologopedia 
Doświadczenie
  • Logopeda – Pozytywne Inicjatywy-Edukacja Sp. z o.o.
  • Niepubliczna Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna “Mały Król”,
  • Praktyka logopedyczna Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna, Sejny
  • Praktyka TRJ (Test Rozwoju Językowego TRJ) – Szkoła Podstawowa z Litewskim Językiem Nauczania, Sejny
  • Praktyka logopedyczna w Szkole Podstawowej nr 33 w Olsztynie
  • Praktyka logopedyczna w Szkole Muzycznej I i II stopnia w Olsztynie
Kursy i szkolenia
  • MFT -9-99 sTArs Miofunkcjonalna terapia ze specjalną terapią s/sz według A.Kittel,
  • ETTHNO elastyczno-terapeutyczny taping w logopedii/neurologopedii – dr M. Brychcy
  • Badanie słuchu – warsztat praktyczny, A.Kaproń,
  • ENMOT – Elektro Neuro Mobilizacja Obszaru Twarzowego
  • FTM – Fizjologiczna Terapia Miofunkcjonalna (terapia zaburzeń ustnej fazy połykania i oddychania u dzieci  od 4. roku życia z dyslalią obwodową, dr hab. prof. D.Pluta-Wojciechowska,
  • Programowanie języka, K. Grecka,
  • Terapia dzieci z wadą słuchu w szkole, A.Kaproń,
  • Terapia behawioralna dzieci z autyzmem (III-stopniowy), Organizator: Instytut Wspomagania Dziecka, Niepubliczny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Gdańsku,
  • Warsztaty: “urządzenie vocaSTIM w terapii mowy i dysfagii”,
  • Warsztaty: “Zaburzenia Centralnego Przetwarzania Słuchowego (CAPD)”,
  • Ankyloglosja – wędzidełko języka: diagnoza i terapia przed i po zabiegu –
    Katarzyna Grecka CEO Teczka Logopedy Migdałki w praktyce logopedycznej – praca z pacjentem przed i po zabiegu – Aleksandra Rosińska,
  • Praca z pacjentem z obniżonym napięciem mięśniowym Aleksandra Listwoń,
  • Ortodoncja dla logopedów Diagnoza i terapia funkcji kompleksu ustno-twarzowego w
    ujęciu ortodontyczno-neurologopedycznym Aleksandra Listwoń,
  • Wybiórczość pokarmowa. Diagnoza i terapia logopedyczna mgr Agata Kalina,
  • Ogólnopolska konferencja Naukowa “Logopedia przedszkolna i wczesnoszkolna – profilaktyka, diagnoza i terapia zaburzeń mowy”. wrzesień 2021, dr hab. Stanisław Milewski, prof. UG 
  • TRENING KARMIENIA. PRAKTYCZNY WARSZTAT TERAPEUTY. mgr Agata Kalina,
  • Terapia miofunkcjonalna w wieku 4-8 lat ze specjalną terapią zaburzeń
    artykulacyjnych głosek s / sz wg Niny Forester i A. Kittel / Całościowa koncepcja pracy
    z ciałem POZIOM II, paradowski design Kondrad Paradowski.
  • Terapia dziecięcej apraksji mowy, ORM, afazji motorycznej i rozwojowej wg zasad motorycznego uczenia - Ewa Grzelak
  • MAKATON – Program Rozwoju Komunikacji PRKM- dr Bogusława B. Kaczmarek Diagnoza i terapia miofunkcjonalna - Aleksandra Rosińska
  • AAC – tworzenie i wprowadzanie indywidualnego narzędzia do komunikacji – Ewa Grzelak
  • ADOS- 2 w diagnostyce klinicznej - Dr n  med. Agnieszka Rynkiewicz

Izabela Kwiecień

Terapeutka SI, neurologopedka, terapeutka INPP
Wykształcenie
  • Akademia Wychowania Fizycznego w Gdańsku, Studia I stopnia, kierunek: Terapia Zajęciowa,
  • Uniwersytet Gdański, Studia II stopnia, kierunek: Logopedia, specjalizacja: neurologopedyczna,
  • Wyższa Szkoła – Edukacja w Sporcie w Warszawie, Studia podyplomowe: integracja sensoryczna.
Doświadczenie
  • Terapeutka INPP, logopedka, terapeutka SI w Centrum Terapii Neurologopedycznej CTN Gdańsk.
Kursy i szkolenia
  • Instytut Psychologii Neurofizjologicznej INPP Polska: Roczne szkolenie INPP z zakresu diagnozowania i leczenia niedojrzałości neuromotorycznej,
  • Karmienie dziecka jako funkcja prymarna dla rozwoju mowy i komunikacji – prowadząca: I. Brzozowska-Misiewicz,
  • Wykorzystanie zabawy i bajki w terapii dziecka,
  • „Oddech to podstawa w terapii logopedycznej”. Szkolenie prowadzone było przez mgr Sylwię Zasada,
  • „Terapia manualna dla logopedów w zaburzeniach artykulacyjnych-podejście interdyscyplinarne”. Prowadząca: mgr Klara Francuz-Matwiejczyk. 
  • Izabela Kwiecień
  • Nina Bała

Nina Bała

Pedagożka, terapeutka ręki, trenerka TUS
Wykształcenie
  • GWSH Gdańsk - Studia magisterskie: Pedagogika
Doświadczenie
  • Właścicielka Żłobków Mały Żuczek
Kursy i szkolenia
  • Trening Umiejętności Społecznych I i II stopnia Soyer.edu
  • Kurs: Terapia ręki Soyer.edu

Joanna Szumowska

Pedagożka, terapeutka SI, terapeutka ręki, trenerka TUS
Wykształcenie
  • Uniwersytet Warmińsko-Mazurski, studia licencjackie - kierunek: Pedagogika pracy socjalnej,
  • Ateneum Szkoła Wyższa, studia magisterskie – kierunek: Pedagogika opiekuńczo-wychowawcza,
  • Kujawsko-Pomorska Szkoła Wyższa, studia podyplomowe – kierunek: Integracja sensoryczna.
Doświadczenie
  • Fundacja Oparcia Społecznego Aleksandry FOSA,
  • Gdańska Fundacja Innowacji Społecznej, 
  • MOPS – Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej,
Kursy i szkolenia
  • Kurs Terapii Integracji Sensorycznej II stopień,
  • Kurs Trenera TUS,
  • Terapeuta Ręki – diagnoza, terapia, masaż,
  • Dialog motywujący dla zaawansowanych,
  • Szkoła Animatorów Profilaktyki.
  • Joanna Szumowska
  • Karolina Stochaj

Karolina Stochaj

Logopedka wczesnej interwencji
Wykształcenie
  • Uniwersytet Gdański, studia magisterskie, kierunek: logopedia, spec. wczesna interwencja logopedyczna
  • Uniwersytet Gdański, studia licencjackie, kierunek: logopedia
Doświadczenie
  • Wolontariusz w Domu im. Korczaka –Regionalnej Placówce Opiekuńczo-Terapeutycznej w Gdańsku,
  • Praktyki studenckie w NZOZ Przychodni „Brzeźno” w Gdańsku (logopedia),
  • Praktyki studenckie w Szkole Podstawowej  nr 75 w Gdańsku (logopedia), 
  • Praktyki studenckie w Szkole Podstawowej nr 76 w Gdańsku (nauczanie języka polskiego), 
  • Praktyki studenckie w Poradni Psychologiczno –Pedagogicznej w Grudziądzu (logopedia),
  • Logopedka: Publiczne Pozytywne Przedszkole nr 2 w Gdańsku
Kursy i szkolenia
  • Programowanie języka „od sylaby do zdania”,
  • Migdałki w praktyce logopedycznej – praca z pacjentem przed i po zabiegu,
  • Dyslalia: rozpoznawanie wad wymowy, planowanie terapii logopedycznej,
  • Mowa bezdźwięczna – diagnoza, metody korekcji i terapii logopedycznej,
  • Diagnoza i terapia rynolalii – rozwiązania praktyczne,
  • Ankyloglosja – wędzidełko języka: diagnoza i terapia przed i po zabiegu,
  • Masaż logopedyczny dziecka od podstaw – podejście praktyczne,
  • Terapia logopedyczna dziecka z wadą słuchu.

Ewa Rybicka

Nauczycielka wychowania fizycznego, terapeutka SI, psychodietetyczka, terapeutka ręki
Wykształcenie
  • WSB Gdańsk – studia podyplomowe – Psychodietetyka
  • AWFiS Gdańsk – wychowanie fizyczne – II stopień
  • PWSZ Koszalin – kierunek wychowanie fizyczne
Doświadczenie
  • Ukończony Kurs wychowawcy kolonijnego
  • Ukończenie szkolenia wojskowego w ramach programu Legii Akademickiej
  • Klub Łączpol AWFiS Gdańsk – piłka ręczna
  • Trener piłki ręcznej – kategoria B
  • Gdańskie Liceum Ogólnokształcące,
  • Gdańska Szkoła Podstawowa – nauczyciel wychowania fizycznego oraz terapeuta integracji sensorycznej.
Kursy i szkolenia
  • Certyfikowany kurs I i II stopnia – Terapeuta Integracji Sensorycznej PSTIS Warszawa (członek)
  • Terapia ręki i zaburzeń motoryki małej l i ll stopnia diagnoza - terapia - masaż - ProCentrum 
    Niepubliczny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli Gdańsku
  • Ewa Rybicka
  • Klaudia Jędrzejczyk

Klaudia Jędrzejczyk

neurologopedka, terapeutka ortodoncji funkcjonalnej MFS
Wykształcenie
  • Uniwersytet Gdański • studia magisterskie na kierunku Neurologopedia
  • Uniwersytet Gdański • studia licencjackie na kierunku Logopedia
  • Liceum Ogólnokształcące im. Hieronima Derdowskiego • profil prawniczo-humanistyczny
Doświadczenie
  • Akademickie Liceum dla Młodzieży MAGELLANUM • logopeda
  • Centrum Medyczne SOPMED • neurologopeda
  • Centrum Terapii Neurologopedycznej CTN • neurologopeda
  • Centrum Psychologiczno-Pedagogiczne KID • logopeda
  • Pracownia Terapeutyczna Broki • logopeda
  • Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy • praktyki neurologopedyczne
  • Przedszkole Nad Rzeczką • logopeda
  • Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna • praktyki logopedyczne
Kursy i szkolenia
  • Leczenie Zburzeń Motorycznych Jamy Ustnej Systemem MFS • Szkolenie modułowe
 12 I - 20 IV, org. prof. Jose Duran Von Arx oraz lek. stom. Monika Ośko.
  • Standardy postępowania w ankyloglosii. Dzieci od 3 roku życia. Współpraca logopedy z lekarzem • webinar
 22 X 2022, org. DONATA OZIEMCZUK, MONIKA OWSIANOWSKA


  • Wykorzystanie trainerów ortodontycznych w terapii logopedycznej • webinarium
 22 IX 2022, org. CENTRUM TERAPII LOGOPEDYCZNEJ I SZKOLEŃ DISCURSO, prow. ALICJA KOPERTYŃSKA


  • Terapia manualna w gabinecie logopedycznym • szkolenie
16–17 V 2022, org. ODNOVA SZKOLENIA, prow. MARIAN MAJCHRZYCKI 

  • Ankyloglosja – wędzidełko języka. Diagnoza i terapia przed i po zabiegu • szkolenie
 11 V 2022, org. TECZKA LOGOPEDY, prow. ALEKSANDRA ROSIŃSKA


  • Diagnoza funkcjonalna. Połykanie, żucie, pozycje spoczynkowe, oddychanie • szkolenie
 11 V 2022, org. TECZKA LOGOPEDY, prow. ALEKSANDRA ROSIŃSKA
  • Terapia sensomotoryczna i korekta dysfunkcji ustno- twarzowych — moduł II • szkolenie
 3–4 XII 2021, org. INSTYTUT EDUKACJI LOGOPEDYCZNEJ, prow. ANNA REGNER 

  • Stymulacja traktu ustno-twarzowego • szkolenie
20–21 VIII 2021, org. INSTYTUT EDUKACJI I ROZWOJU eMKa, prow. MAŁGORZATA GAWRYL
  • 

FTM — Fizjologiczna terapia miofunkcjonalna (terapia zaburzeń ustnej fazy połykania i oddychania u dzieci
od 4 roku życia z dyslalią obwodową) • szkolenie 
16 VII 2021, org. PRZEMYSŁAW SOBOLEWSKI, prow. DANUTA PLUTA- -WOJCIECHOWSKA 

  • Terapia sensomotoryczna i korekta dysfunkcji ustno- -twarzowych — moduł I • szkolenie
 28–29 V 2021, org. CENTRUM TERAPII LOGOPEDYCZNEJ I SZKOLEŃ DISCURSO, prow. ANNA REGNER
  • 
Programowanie języka dla dzieci z zaburzeniami komunikacji • szkolenie
 25 X 2020, org. CENTRUM METODY KRAKOWSKIEJ, prow. ZDZISŁAWA ORŁOWSKA-POPEK 

  • Terapia ręki i zaburzeń motoryki małej — diagnoza — terapia — masaż I i II stopnia • szkolenie
8 XII 2019, org. PROCENTRUM 

  • Diagnoza i terapia dziecka z Opóźnionym Rozwojem Mowy • kurs
 XII 2019, org. UNIQSKILLS
  • Nasz Autyzm • konferencja naukowa z okazji obchodów Światowych Dni Wiedzy o Autyzmie
 12 IV 2018, SOPOT, org. FUNDACJA DOM RAIN MANA, SPOTOTEKA — GALERIA KULTURY MULTIMEDIALNEJ, OŚRODEK CHORÓB RZADKICH przy UCK 

  • Personalizacja i innowacyjność w terapii, nowoczesne technologie oraz społeczne formy wsparcia we wczesnym wspomaganiu rozwoju dziecka ze spektrum autyzmu. O metodzie Prof.
A. Tomatisa i nie tylko • konferencja naukowa
 7 IV 2018, GDAŃSK, org. WYDZIAŁ NAUK SPOŁECZNYCH UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO, DREAMLAB TERAPEUTYCZNY PUNKT PRZEDSZKOLNY, DREAMLAB NIEPUBLICZNA PORADNIA WSPOMAGANIA ROZWOJU 

  • Terapia dziecka z zaburzeniami ze spektrum autyzmu • webinar 1 III 2018, org. LOGOPEDZI LOGOPEDOM, prow. JUSTYNA WALCZAK

Natalia Szreder

Pedagożka, terapeutka SI
Wykształcenie
  • Akademia Pomorska w Słupsku: Studia magisterskie: Pedagogika opiekuńczo-wychowawcza z resocjalizacją
  • Kaszubsko Pomorska Szkoła Wyższa w Wejherowie - studia podyplomowe: Integracja Sensoryczna
Doświadczenie
  • Pedagog wychowawca: Fundacja Rodzina Nadziei
  • Pedagog wychowawca: Fundacja Rodzinny Gdańsk
  • Nauczyciel: Publiczne Przedszkole Słoneczna Kraina Gdansk
Kursy i szkolenia
  • Wyższa Szkoła Komunikacji Społecznej w Gdyni: Przygotowanie pedagogiczne
  • Natalia Szreder
  • Katarzyna Tkacz

Katarzyna Tkacz

Psycholożka, oligofrenopedagożka, trenerka TUS, terapeutka ręki, terapeutka SI.
Wykształcenie
  • Uniwersytet Gdański: studia magisterskie: psychologia dzieci i młodzieży, psychologia sądowo-penitencjarna 
  • Wyższa Szkoła Bankowa w Gdańsku: studia podyplomowe: oligofrenopedagogika
Doświadczenie
  •  Instytut Wspomagania Rozwoju Dziecka w Gdańsku
  •  IWRD Niepubliczna Poradnia Pedagogiczno-Psychologiczna w Gdańsku
  •  Centrum Terapii Autyzmu SOTIS w Gdańsku – wolontariat
  •  Akademia Przyszłości w Rodzinnych Domach Dziecka 
  •  Środowiskowy Dom Samopomocy oraz Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Laskowicach Wielkich – praktyki
  •  Przedszkole Specjalne nr 72 w Gdańsku – praktyki
Kursy i szkolenia
  • III-stopniowy kurs: terapia behawioralna dzieci z autyzmem
  • I i II stopień: Trener Treningu Umiejętności Społecznych
  • Edukator Rodziców: Pozytywna Dyscyplina
  • “Metoda Dobrego Startu” – trzystopniowy kurs doskonalący
  • Terapia ręki i zaburzeń motoryki małej
  • AAC – komunikacja wspomagająca i alternatywna
  • Terapia dziecka z mutyzmem wybiórczym
  • Akademia Wiedzy o FAS
  • Narzędzia: M-CHAT T-R/F praktyczne zastosowanie w monitorowaniu rozwoju dziecka 
  • Sensoraki – jak wspierać rozwój integracji sensorycznej u dzieci
  • Webinar: TUS a zachowania trudne
  • Webinar: opóźniony rozwój mowy
  • Wybiorczość pokarmowa w ujęciu sensoryczno-motorycznym, 2022 M. Baj – Lieder
  • Zaburzenia wypróżniania u dzieci, 2022 K. Orban 

Paulina Chojnowska

Neurologopedka
Wykształcenie
  • Uniwersytet Gdański: Kierunek: logopedia Specjalizacja: neurologopedia Poziom wykształcenia: magister
  • Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie Kierunek: logopedia, Poziom wykształcenia: licencjat
Doświadczenie
  • Neurologopeda - Niepubliczna Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna "Mały Król" Pruszcz Gdański
  • Neurologopeda - Edukacyjna Wyspa Małego Króla Pruszcz Gdański
  • Nauczyciel logopeda - Publiczne Pozytywne Przedszkole nr 3 Gdańsk
  • Nauczyciel logopeda - Publiczne Pozytywne Przedszkole nr 2 Gdańsk
Kursy i szkolenia
  • Makaton. Program Rozwoju Komunikacji PRKM. Stopień 1.
  • Terapia mięśniowa strefy orofacjalnej
  • Diagnoza i terapia dysfagii neurogennej
  • Kurs Terapia Miofunkcjonalna I. Kompleksowy program obszaru orofacjalnego. Stopień I
  • Terapia logopedyczna dziecka ze spektrum autyzmu
  • Innowacyjne metody elektrostymulacji zewnętrznej i wewnętrznej w logopedii.
  • Kinesiotaping logopedyczny od podstaw - podejście praktyczne
  • Terapia logopedyczna pacjenta z wadą zgryzu
  • Centralne Zaburzenia Przetwarzania Słuchowego
  • Terapia miofunkcjonalna. Wertykalno-horyzontalna pozycja języka. Oddychanie
  • Programowanie języka - projektowanie terapii w oparciu o zasady programowania języka
  • Warsztaty "Urządzenie vocaSTIM w terapii mowy i dysfagii" Warsztaty "Zaburzenia Centralnego Przetwarzania Słuchowego (CAPD)"
  • Akademia Przyszłości Olsztyn, Tutor - praca indywidualna z uczniem szkoły podstawowej. Ośrodek "Pogranicze - sztuk, kultur, narodów" Sejny - Udział w projektach regionalnych i międzynarodowych: "Atlantyda Pogranicza" (tworzenie przewodnika po Polsce północno-wschodniej, Kaliningradzie i Kiejdanach na Litwie), "Lektorium Sejneńskie", międzynarodowa "Wioska Budowniczych Mostów. Opowieści o współistnieniu. Medea: obca - inna - swoja", "Dialog o Wilnie", "Abecadło dzieciństwa - krasnogrudzki Miłosz".
  • Paulina Chojnowska
  • Ewelina Borowska

Ewelina Borowska

Fizjoterapeutka
Wykształcenie
  • Gdański Uniwersytet Medyczny Fizjoterapia , magister fizjoterapii
Doświadczenie
  • Fundacja Między Niebem a Ziemiąul. Kazimierza Wielkiego 1, 50-077
  • Sue Ryderul. W. Roentgena 3, 85-796 Bydgoszcz
  • Pomorskie Hospicjum dla DzieciAl. Zwycięstwa 30, 80-219 Gdańsk
  • Centrum Rehabilitacji Medical Sp. z o.o ul. Wojska Polskiego 5, 83-110 Tczew
  • Fizjoterapia Ewelina Borowska ul. Solankowa 28/2, 88-100 Inowrocław
Kursy i szkolenia
  • Integracja Strukturalna Czaszki Sharon Wheeler
  • Zoga Movement Therapy Advanced part 1
  • Zoga Movement Therapy Advanced part 2
  • BoneWork Integrowanie Powięzi Kości Sharon Wheeler
  • Zoga Movement Therapy Advanced part 3
  • Kurs Anatomy Trains Fascial Release for Structural Balance: Head, Neck & Jaw
  • Zoga Movement Intro
  • Kurs Anatomy Trains Fascial Release for Structural Balance: Schoulders & Arms
  • Kurs Anatomy Trains Fascial Release for Structural Balance: Tensegrity Spine
  • Kurs Anatomy Trains Fascial Release for Structural Balance: Arches & Legs
  • Kurs Anatomy Trains Fascial Release for Structural Balance: Abdomen Breath & Chest
  • Kurs Anatomy Trains Fascial Release for Structural Balance: Fans of the Hip
  • Scar Work -Integracja blizny z siecią powięziową
  • Masaż tkanek głębokich
  • Współczesne metody diagnostyki i leczenia tkanek miękkich. Techniki energizacji mięśni cz.2
  • Kinetic Control - Kręgosłup lędźwiowy, biodro. Level 1 + level 2
  • Współczesne metody diagnostyki i leczenia tkanek miękkich. Techniki energizacji mięśni cz.1
  • Anatomy Trains in Structure and Function
  • Kinetic Control - Kręgosłup szyjny, bark. Level 1 + level 2
  • Vitality Flossing w terapii i sporcie
  • McKenzie moduł A, B, C, D
  • Kinesiology Taping podstawowy

Monika Romejko

Neurologopedka, pedagożka specjalna
Wykształcenie
  • Ateneum Szkoła Wyższa Pedagogika Specjalna
  • Uniwersytet Gdański/ Gdański Uniwersytet Medyczny – Neurologopedia
  • Uniwersytet Gdański - Pedagogika wczesnoszkolna z logopedią Uniwersytet Gdański
Doświadczenie
  • Nauczycielka/pedagożka specjalna w przedszkolu nr 77 specjalnym dla Dzieci z Mózgowym Porażeniem Dziecięcym w Gdańsku,
  • Neurologopedka w Centrum ,,Logozaurus” w Gdańsku
  • Logopedka/neurologopedka w Centrum Terapii Neurologopedycznej,
  • Wolontariuszka na letnim turnusie neurologopedycznymn Miry Rządzkiej w Lądku Zdrój. Opieka i obserwacja zajęć dzieci z niepełnosprawnością sprzężoną, autyzmem i padaczką,
  • Logopeda w Fundacji "Ja Też" dla dzieci z Zespołem Downa w Gdańsku,
  • Wiceprzewodnicząca i członek Naukowego Koła Logopedów działającego przy Katedrze Logopedii Uniwersytetu Gdańskiego,
  • Zakład Fotograficzny Agnieszki Wilczek.
Kursy i szkolenia
  •  ,,Warsztat wywoływania głosek w ujęciu motorycznym" - Ewa Grzelak,
  • ,,AAC: Alternatywne i wspomagające sposoby komunikacji osób o specjalnych potrzebach w porozumiewaniu się" – Alina Smyczek,
  • ,,Terapia dzięciecej apraksji mowy, ORM, afazji motorycznej i rozwojowej wg zasad motorycznego
    uczenia się” – Ewa Grzelak,
  • ,,Model wykorzystywania AAC w praktyce edukacyjnej szkół oraz rodzin dzieci ze złożonymi potrzebami edukacyjnymi” - dr Magdalena Grycman,
     ,,Wprowadzanie AAC u osób z wieloraką niepełnosprawnością. Stopień II” - Monika Jerzyk,  Centrum Rozwoju,
  •  ,,Elastyczny terapeutyczny taiping w logopedii” - dr Martyna Brychcy,
  • ,,Stymulacja traktu ustno-twarzowego” - Małgorzata Gawryl, Sztuka Mówienia w Gdyni,
  • ,,Wprowadzanie AAC u osób z wieloraką niepełnosprawnością. Stopień I” - Monika Jerzyk, Centrum Rozwoju,
  • ,,Interdyscyplinarne leczenie wad zgryzu, artykulacji, narządu ruchu i postawy ciała” -  dr n. zdr. Marta Wawrzynów, Centrum Terapii Logop w Gdańsku,
  • Ukończenie szkolenia ,,Diagnoza i terapia zaburzeń rozwoju mowy u dzieci chorych neurologicznie” - prof. Dr hab. Jolanta Panasiuk,
    ,,Karmienie terapeutyczne human touch”, prowadzonego przez Monikę Habik., organizowanego przez
    Logostrefę w Bydgoszczy,
  • Ukończenie szkolenia „Dysfagia- zaburzenia połykania u dzieci i dorosłych” - dr Mira Rządzka – Sztuka Mówienia w Gdyni,
    „Diagnoza i terapia zaburzeń mowy dziecka z rozszczepem wargi i podniebienia, w tym wczesna interwencja logopedyczna” - prof. Danuta Pluta-Wojciechowska - Fundację „Fonia” w Gdańsku,
  • „Terapia neurobiologiczna dla początkujących” - prof. Jagodę Cieszyńską, Centrum Metody Krakowskiej,
  • „Ćwiczenia funkcji słuchowych-rozwojowe programowanie terapii” - mgr Agnieszka Bala, Centrum Metody Krakowskiej,
  • „Ćwiczenia funkcji wzrokowych-rozwojowe programowanie terapii” - mgr Agnieszka Bala, Centrum Metody Krakowskiej,
  • „Programowanie języka dla dzieci z zaburzeniami komunikacji (niesłyszących, autystycznych, z afazją” - dr Zdzisława Orłowska-Popek,  Centrum Metody Krakowskiej
  • ,,Stymulacja mechanizmów lewopółkulowych- usprawnianie pracy lewej półkuli mózgu", Marta Korendo.
  • Monika Romejko
  • Agata Piaścik

Agata Piaścik

Psycholożka, trenerka TUS, terapeutka ręki
Wykształcenie
  • Psychologia - Studia magisterskie na Uniwersytecie SWPS,
  • Studia podyplomowe kwalifikacyjne - Przygotowanie Pedagogiczne,
  • Studia podyplomowe Psychologia Dzieci i Młodzieży - wspomaganie rozwoju na Uniwersytecie SWPS,
Doświadczenie
  • Właścicielka firmy Make Sens Agata Piaścik
  • Praktykantka - Świetlica socjoterapeutyczna Fundacji Dr.Clowna w Gdańsku,
  • Nauczycielka Wspomagająca - Niepubliczne Przedszkole z oddziałami integracyjnymi Mini Misie w Warszawie,
  • Psycholożka - Niepubliczne Przedszkole z oddziałami integracyjnymi Mini Misie w Warszawie,
  • Psycholożka - Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna "Pegaz",
  • Terapeutka Ręki - Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna "Pegaz"
  • Psycholożka - Niepubliczne Przedszkole Misie Tulisie,
  • Psycholożka - Niepubliczne Przedszkole Morenowy Raj.
Kursy i szkolenia
  • Trening Umiejętności Społecznych (TUS) - efektywne kształtowanie kluczowych umiejętności psychospołecznych oraz życiowych,
  • III Stopniowy Kurs Doskonalący – Terapia Behawioralna Dziecka z Autyzmem,
  • II Stopniowy Kurs Diagnoza i Terapia Ręki – Wspomaganie pisania oraz umiejętności motorycznych,
  • Organizacji Pomocy Psychologiczno–Pedagogicznej dzieciom z uwzględnieniem ich potrzeb rozwojowych i edukacyjnych,
  • Zaburzenia emocjonalne dzieci i młodzieży. Jak pracować z lękiem, stresem oraz trudnymi emocjami dzieci i nastolatka?
  • Spektrum autyzmu u dzieci - wczesna diagnoza i wsparcie,
  • Dziecko w spektrum autyzmu - terapia i wsparcie na co dzień,
  • Kompetencji ogólnych IPET i WOPFU,
  • Obserwacja diagnostyczna dziecka - niepokojące objawy rozwojowe wieku przedszkolnego i szkolnego,
  • Terapia Ręki, a lateralizacja - ćwiczenie koordynacji i koncentracji uwagi u dzieci,
  • Jak budować poczucie własnej wartości u dzieci?
  • Czego potrzebują nastolatki - Problemy i wyzwania okresu dojrzewania,
  • Depresja u dzieci i młodzieży - Rozpoznanie i pierwsza pomoc
  • Kurs Realizacji Zajęć Rewalidacyjnych z Wykorzystaniem Różnych Technik Terapeutycznych,
  • Kurs Metody Ruchu Rozwijającego wg. Weroniki Sherborne,
  • Kurs Metody Dobrego Startu,
  • Kurs Bajkoterapii

Aleksandra Foremna

Neurologopedka
Wykształcenie
  • Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie - Studia licencjackie, logopedia
  • Uniwersytet Gdański - Studia magisterskie, logopedia spec. neurologopedia
Doświadczenie
  • Logopedka - Logoterapia. Gabinety terapeutyczne Beata Rzewnicka
  • Logopedka - Ogólnopolski Operator Oświaty w Poznaniu - Przedszkole i Szkoła Podstawowa Leonardo
Kursy i szkolenia
  • Warsztaty „Jak myślą osoby jąkające się?”
  • Kurs „Praca z pacjentem z implantem słuchowym”
  • Szkolenie uprawniające do wykorzystywania testu „Karty Oceny Logopedycznej Dziecka – KOLD”
  • Szkolenie „Skojarzenia do mówienia”
  • Kurs doskonalący „Zgryz otwarty – oddziaływania logopedyczne
  • Aleksandra Foremna
  • Paulina Gierczyńska

Paulina Gierczyńska

Fizjoterapeutka, terapeutka SI, oligofrenopedagożka, terapeutka ręki
Wykształcenie
Wyższa Szkoła Humanistyczna TWP w Szczecinie: studia podyplomowe - Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną. Oligofrenopedagogika
 
Wyższa Szkoła Edukacji i Terapii w Szczecinie: studia licencjackie - Fizjoterapia 
 
Pomorski Uniwersytet Medyczny, Wydział Nauk o Zdrowiu: studia magisterskie - Fizjoterapia
 
Gdańska Wyższa Szkoła Humanistyczna - studia podyplomowe na kierunku "Przygotowanie Pedagogiczne"
 
 
 
 
Doświadczenie
Przedszkole nr 35 w Gdańsku,
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Rotmance,
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna "Akademia Rozwoju" w Pruszczu Gdańskim,
Niepubliczny Zespół Przedszkolny "Magiczny Kuferek" w Kolbudach,
Grupa Edukacyjna EDU-ART Sp. z o. o. Poradnia Psychologiczno -Pedagogiczna "Pegaz" w Gdańsku,
Centrum Medyczno-Rehabilitacyje REVIMED w Gdańsku,
Stowarzyszenie Pomocy Dzieciom i Młodzieży Niepełnosprawnej Ruchowo "Tęcza" 
Kursy i szkolenia
Neuromobilizacje,
Ortopodologia, 
"Stawy skroniowo-żuchwowe - diagnostyka i terapia",
Plastrowanie dynamiczne Kinesio Taping,
Masaż Kobido,
Sensoplastyka Trener 1 stopień,
Werbosensomotoryka moduł A Werbo-mówię. Kształtowanie mowy i języka u dzieci z opóźnionym rozwojem mowy,
Odruchy pierwotne. Ich znaczenie i wpływ na rozwój dziecka oraz konsekwencje przetrwałych odruchów,
Pomysły na zabawę rozwijające kompetencje społeczno-emocjonalne,
Uczeń trudny/uczeń z problemami,
Skoliozy - diagnostyka i postępowanie fizjoterapeutyczne,
Wczesna diagnostyka małego dziecka,
Praca z dzieckiem prezentującym trudności pokarmowe o podłożu senso-motorycznym,
Migrena czy ból głowy? Postepowanie terapeutyczne,
"Osteopatyczne zabiegi lecznicze w pediatrii cz 1.",
Szkolenie II-stopniowe Integracja Sensoryczna,
Szkolenie I i II stopnia "Terapia ręki",
Metoda dr Ackermanna, Bydgoszcz,
Masaż funkcyjny poprzeczny, Gdańsk,
Konferencja Kinetic Control "Ewaluacja Kinetic Control w wybranych dysfunkcjach narządu ruchu",
Punkty spustowe, Poznań,
Konferencja naukowa, "Fizjoterapia w pediatrii",
Kurs podstawowy koncepcji PNF wg. standardów IPNFA, Wrocław 
Kinesiotaping KT1, KT2, Warszawa,

Zuzanna Marciniak

psycholożka, trenerka TUS, oligofrenopedagożka
Wykształcenie
Uniwersytet Gdański: studia magisterskie o kierunku psychologia ze specjalnością
neurobiopsychologia.
 
Wyższa Szkoła Kształcenia Zawodowego: studia podyplomowe „Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną (Oligofrenopedagogika), autyzmem oraz zespołem Aspergera".
Doświadczenie
Trenerka umiejętności społecznych w Niepublicznym Przedszkolu „Marchewka”,
Terapeutka w Centrum Diagnozy i Wspomagania Rozwoju w Gdańsku,
Asystentka osoby z zespołem Aspergera, Stowarzyszenie Pomocy Osobom Autystycznym w Gdyni,
Wolontariuszka w fundacji „Między Słowami” w Gdyni (pomoc w prowadzeniu terapii neuropsychologicznej– zajęcia indywidualnie oraz grupowe),
Wolontariuszka w Domu Pacjenta w Wojewódzkim Szpitalu Psychiatrycznym im. prof. Tadeusza Bilikiewicza w Gdańsku (wspomaganie terapeutów zajęciowych).
Kursy i szkolenia
Szkolenie „Stosowana analiza zachowania sposobem na efektywną edukację”,
Szkolenie Instrumental Enrichment (I poziom),
Szkolenie Trener TUS (I i IIstopień),
Szkolenie: Diagnoza i terapia jąkania i innych zaburzeń płynności mówienia z uwzględnieniem konsekwentnej współpracy z rodziną” (II stopień),
Szkolenie „Diagnoza i terapia jąkania i innych zaburzeń płynności mówienia z uwzględnieniem konsekwentnej współpracy z rodziną” (I stopień),
Szkolenie „dziecko z zaburzeniami SI w przedszkolu i szkole”.
  • Zuzanna Marciniak
  • Klaudia Buller

Klaudia Buller

psycholożka, psychodietetyczka
Wykształcenie
  • Uniwersytet SWPS w Sopocie, kierunek: Psychologia,
  • Uniwersytet SWPS w Sopocie - studia podyplomowe na kierunku: psychodietetyka.
Doświadczenie
  • Wolontariuszka - Fundacja Oparcia Społecznego Aleksandry Fosa,
  • Praktykantka - Pracownia Psychologii Pracy S.C. Psychotesty,
  • Praktykantka - Wojewódzki Szpital Psychiatryczny im. prof. Tadeusza Bilikiewicza w Gdańsku,
  • Asystentka osoby niepełnosprawnej - Uniwersytet SWPS,
  • Wychowawczyni - Gdańskie Domy dla Dzieci - placówka specjalistyczno-terapeutyczna,
  • Psycholożka - Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie,
  • Terapeutka środowiskowa - Centrum CBT.
Kursy i szkolenia
  • Przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu,
  • EEG Biofeedback - I Stopień,
  • Trust-Based Relational Intervention - Interwencja relacyjna oparta na zaufaniu,
  • Interdyscyplinarna pomoc dziecku po traumie seksualnej,
  • Praca z różnymi typami klientów - psychologiczne aspekty pracy,
  • Uczestnictwo w doświadczeniach własnych - Genogram,
  • Planowanie i realizowanie terapii środowiskowej dzieci i młodzieży,
  • Kwalifikacja rynkowa - prowadzenie terapii środowiskowej dzieci i młodzieży.

Julia Bocian

Psycholożka
Wykształcenie
  • Uniwersytet Gdański: Psychologia, specjalizacja: psychologia sądowo-penitencjarna i zagrożeń społecznych,
     
  • Wyższa Szkoła Kształcenia Zawodowego, studia podyplomowe: przygotowanie pedagogiczne dla psychologów,
     
  • Wyższa Szkoła Kształcenia Zawodowego, studia podyplomowe: psychotraumatologia.
     
Doświadczenie
Nauczyciel wspomagający: Stowarzyszenie Przyjaciół Gdańskiego Liceum Ogólnokształcącego, Gdańsk.
Kursy i szkolenia
  • Kurs trenera Treningu Umiejętności Społecznych TUS - Centrum Sens,
  • "Jak pracować z pacjentami wychowywanymi w rodzinach, w których był problem z alkoholem" Szkoła Psychoterapii Dialog,
  • "Interwencja kryzysowa wobec pacjenta, który chce odebrać sobie życie "Szkoła Psychoterapii Dialog,
  • "Interwencja kryzysowa, jak pracować z osobą, która dotknęła nagła tragedia, "Szkoła Psychoterapii Dialog,
  • "Zachowania autoagresywne u dzieci i młodzieży" Szkoła Psychoterapii Dialog,
  • Wspieranie rozwoju i terapia dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu" Szkoła Psychoterapii Dialog,
  • "Praca z pacjentem, który doświadczył wykorzystania seksualnego"  Szkoła Psychoterapii Dialog,
  • "Jak pracować z pacjentem z narcystycznym zaburzeniem osobowości"  Szkoła Psychoterapii Dialog,
  • "Jak pracować z pacjentem z zaburzeniami dysocjacyjnymi" Szkoła Psychoterapii Dialog, 
  • "Czym jest depresja i jak pracować z jej objawami na różnych etapach jej nasilenia"  Szkoła Psychoterapii Dialog,
  • "Jak pracować z pacjentem, który żyje w ciągłym lęku i zmartwieniu"  Szkoła Psychoterapii Dialog,
  • "Jak rozpoznać wczesne oznaki psychozy i jak pomóc pacjentowi, który ich doświadcza" Szkoła Psychoterapii Dialog.
  • Julia Bocian
  • Aneta Maciągowska

Aneta Maciągowska

tyflopedagożka, oligofrenopedagożka, terapeutka ręki
Wykształcenie
  • Studium ekonomiczne ze specjalizacją finanse i rachunkowość ; Technik
    administracji,
  • Studia wyższe zawodowe z pedagogiki społecznej,
  • Studia uzupełniające magisterskie z pedagogiki penitencjarnej i resocjalizacyjnej. 
  • Studia podyplomowe – Oligofrenopedagogika - Diagnoza, terapia i
    edukacja osób ze spektrum autyzmu; Tyflopedagogika.
  • Kurs: przygotowanie pedagogiczne.
Doświadczenie
  • Praca w Publicznej Szkole Podstawowej;
  • Realizacja przygotowanego we współpracy z asystentem rodziny planu pomocy dziecku;
  • Zapewnienie dzieciom kształcenia, wyrównania opóźnień rozwojowych i szkolnych;
  • Współpraca w zakresie wykonywanych zadań z sądem, powiatowym centrum pomocy rodzinie, rodziną, asystentem rodziny, organizatorem rodzinnej pieczy zastępczej oraz innymi osobami i instytucjami, które podejmują się wspierania działań wychowawczych placówki opiekuńczo-wychowawczej, w szczególności w zakresie przygotowania dziecka do samodzielnego życia, jeżeli osoby te uzyskają akceptację dyrektora jednostki oraz pozytywną opinię organizatora rodzinnej pieczy zastępczej; Wspomaganie nauczania;
  • Terapia dzieci z autyzmem i FAS;
  • Kuratela sądowa;
  • Zajęcia dla studentów z wydziału pedagogiki. 
Kursy i szkolenia
  • Kurs Terapii Ręki i Stopy;
  • Kary czy konsekwencje (wg.modelu M.Rosenberga)-jak reagować w trudnych sytuacjach
    wychowawczych: Bezpieczne dorastanie: zagubiony nastolatek – jak wspierać dziecko w okresie dojrzewania?
  • Profilaktyka zagrożeń sfery psychoseksualnej dzieci i młodzieży;
  • Praca z osobą z zaburzeniami psychicznymi; Zaburzenia przywiązania i odrzucenia;
  • Metodyka pracy z rodziną z dziedziczonym długotrwałym bezrobociem;
  • Akademia innowacyjnych metod pracy z klientem zagrożonym wykluczeniem społecznym;
  • Kurs przygotowawczy dla kandydatów na wychowawców wypoczynku.

Magdalena Nogaj

Psycholożka, Trenerka TUS, Terapeutka ręki, Terapeutka integracji sensorycznej
Wykształcenie
  • SWPS - Uniwersytet Humanistycznospołeczny w Sopocie, kierunek: psychologia kliniczna i zdrowia,
  • Niepubliczna Placówka Doskonalenia Nauczycieli "Pedagog", studia podyplomowe: Przygotowanie pedagogiczne dla psychologów.
Doświadczenie
  • Nauczyciel psycholog - Akademia Dobrej Edukacji,
  • Młodszy Wychowawca - Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza "Piaskowy Dom".
Kursy i szkolenia
  • Kurs - „Autyzm/Zespół Aspergera, czyli co, jak i gdzie?” - Niepubliczna Placówka Kształcenia Kursowego KURSANT,
  • Kurs – „Interwencja kryzysowa” – Centrum Rozwoju Personalnego we Wrocławiu,
  • Kurs - „Seksuologia rozwojowa dzieci i młodzieży od 8. do 18. roku życia” – Uniwersytet SWPS,
  • Kurs - „Trening umiejętności społecznych w pracy z osobami w spektrum autyzmu” – Fundacja Synapsis/ Fundacja dla dzieci i dorosłych z autyzmem,
  • Certyfikat uprawniający do prowadzenia Treningu umiejętności społecznych „TUS” - Fundacja Synapsis/ Fundacja dla dzieci i dorosłych z autyzmem,
  • Staż psychologiczny - „Równoważyj” - Pracownia Terapii i Rozwoju Dr Beata Urbaś,
  • SWPS (praktyka zawodowa - praktyka diagnostyczna w psychologii klinicznej) - Praktykantka,
  • Kurs zawodowy pn. „Social media”,
  • Kurs - „Integracja sensoryczna jako metoda pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym” – Centrum Rozwoju Personalnego we Wrocławiu,
  • Webinar – „ #MEDIAchallenge: przemoc językowa, jak sobie z nią radzić?” – Centrum Edukacji Medialnej, działające przy Polskim Radiu Kielce,
  • Kurs - „Terapia ręki i wspieranie rozwoju motorycznego dziecka” – Centrum Rozwoju Personalnego we Wrocławiu.
  • Magdalena Nogaj
  • Krzysztof Siedlecki

Krzysztof Siedlecki

Psycholog
Wykształcenie
  • Uniwersytet Gdański: psychologia, specjalności: psychologia dzieci i młodzieży, psychologia sportu,
  • Wyższa Szkoła Humanitas: kierunek studiów podyplomowych: psychologia transportu. 
Doświadczenie
  • MindSET - prywatny gabinet psychologiczny,
  • Fides Wejherowo - praktyki w pracowni psychologii transportu,
  • Niepubliczna Szkoła Podstawowa "Latawiec" - nauczyciel wspomagający,
  • Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 8 w Gdańsku. 
Kursy i szkolenia
  • Kurs pedagogiczny,
  • Uprawnienia terapeuty Instrumental Enrichment (poziom I),
  • Uprawnienia do diagnozy inteligencji skalą SB5,
  • Certyfikat ukończenia szkolenia I stopnia w Centrum Rozwoju Biofeedback,
  • Instruktor Sportu - sport taneczny.

Waleria Subocz

Psycholożka
Wykształcenie
  • Uniwersytet Gdański, kierunek: psychologia, specjalizacja: psychologia kliniczna, psychologia międzykulturowa i rodzaju.

Doświadczenie
  • Stażystka – Centrum Terapii i Depresji,
  • Praktykantka – Szpital dla Nerwowo-Psychicznie Chorych – Starogard Gdański.
Kursy i szkolenia
  • Trening terapeutyczny (Gestalt) Irina Fedorus,
  • Amnesty International – wolontariat,
  • Ukrainie Adwokatura – wolontariat,
  • Uprawnienia do diagnozy inteligencji skalą SB5.
  • Waleria Subocz
  • Weronika Szydłowska

Weronika Szydłowska

Neurologopedka, logopedka wczesnej interwencji logopedycznej
Wykształcenie
  • Uniwersytet Gdański

Kierunek: logopedia

Specjalizacja: Neurologopedia

Poziom wykształcenia: magister

  • Uniwersytet Medyczny we Wrocławiu

Kierunek: logopedia

Specjalizacja: Neurologopedia Kliniczna z Wczesną Interwencją Loogpedyczną

Poziom wykształcenia: studia podyplomowe

  • Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie

Kierunek: logopedia

Poziom wykształcenia: licencjat

Doświadczenie
  • Logopedka Przedszkole nr 15 "Niezapominajka" Gdańsk,

  • Logopedka Logozaurus Gdańsk,

  • Logopedka Przedszkole Edu Maluszek Gdańsk,

  • Logopedka LOGO-PED. Centrum Neurologopedyczno- Terapeutyczne Gdańsk,

  • Logopedka Pozytywny Żłobek nr 4 Gdańsk,

  • Logopedka Przedszkole HARMONIJKA Olsztyn,

  • Logopedka Przedszkole ŚMIESZEK Olsztyn,

  • Logopedka Przedszkole TULI-LULI Olsztyn,

  • Logopedka Przedszkole BAJKA Olsztyn.

Kursy i szkolenia
  • Elastyczno Terapeutyczny Taping w Logopedii

Organizator: Martyna Brychcy

  • Ocena funkcjonalna traktu ustno- twarzowego.

Organizator: Ewelina Kwoczek- Mendela

  • Wczesna diagnoza i stymulacja logopedyczna noworodków i niemowląt

Organizator: dr. Mira Rządzka

  • Terapia miofunkcjonalna i kompleksowy program obszaru orofacjalnej stopień I

Organizator: Aleksandra Rosińska

  • Postawy wspierania laktacji- ssanie, fizjologia, postępowanie. Podejście oparte na dowodach naukowych

Organizator: Catherine Watson Genna

  • Funkcja połykania w kontekście terapii logopedycznej

Organizator: Dr. Mira Rządzka

  • Praktyki logopedyczne

Organizator: Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Gdańsku- Oddział Neonatologii

  • Stymulacja traktu ustno- twarzowego

Organizator: Małgorzata Gawryl

  • Smoczek- vademecum logopedy

Organizator: Dr. Marzena Machoś

  • Pozycja spoczynkowa języka w diagnozie miofunkcjonalnej niemowląt

Organizator: Dr. Marzena Machoś

  • Diagnoza skróconych wędzidełek jamy ustnej w aspekcie logopedycznym

Organizator: Dr. Mira Rządzka

  • Opóźniony rozwój mowy. Kreatywne postepowanie logopedyczne

Organizator: Agata Gładowicz- Bojarska

  • AAC komunikacja wspomagająca i alternatywna- jak zacząć pracę w obszarze komunikacji z dzieckiem lub osobą dorosłą z autyzmem? Stopień I

Organizator: Fundacja Pomoc Autyzm

  • Mowa czy rozmowa. Aktywności kształtujące komunikację werbalną

Organizator: Joanna Wójtowicz- Pałasz

  • Seplenienie międzyzębowe- postępowanie logopedyczne

Organizator: Dr. Agnieszka Banaszkiewicz

  • Wszystko o wędzidełku. W pigułce. Okiem praktyka

Organizator: Małgorzata Gawryl

  • Problemy diagnostyczne w przypadku afazji u osób dorosłych

Organizator: Instytut Językoznawstwa

  • Kształtowanie prawidłowego mechanizmu oddechowego jako pierwszy etap pracy logopedy z pacjentem

Organizator: Agnieszka Kurowska- Janecka

  • Rehabilitacja logopedyczna pacjentów po laryngektomii

Organizator: Katarzyna Makowiecka

  • Logorytmika w profilaktyce i terapii logopedycznej

Organizator: Dr. Anna Walencik- Topiłko