Zespół Centrum Terapii Gadasie
Jesteśmy ekipą przyjaznych terapeutek i terapeutów, których pasją jest rozwój i terapia człowieka. Regularnie poszerzamy swoją wiedzę, a każda z nas ma na koncie bogate doświadczenie zawodowe.
Aleksandra Wasilewska
Założycielka CT Gadasie, logopedka wczesnej interwencji, filolożka języka polskiego
Wykształcenie
- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu: studia I. stopnia – filologia polska, specjalność: logopedia
- Uniwersytet Gdański: studia II. stopnia – logopedia, specjalizacja: wczesna interwencja logopedyczna
Doświadczenie
- Logopeda – Gdańska Fundacja Oświatowa – Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna „Osiek” – GASP, ISG, GLA, Przedszkole Preludium
- Logopeda – Towarzystwo Edukacyjne „Lokomotywa” w Sopocie
- Logopeda – NZOZ „Przychodnia Brzeźno” Sp. z o. o. – Poradnia Logopedyczna
- Instruktor warsztatów logopedii artystycznej – program autorski – w Ośrodku Kultury Sportu i Rekreacji Gminy Pruszcz Gdański z siedzibą w Cieplewie
- Animator kultury w Ośrodku Kultury Sportu i Rekreacji Gminy Pruszcz Gdański z siedzibą w Cieplewie
- Logopeda – Niepubliczne Przedszkole Little Harvard w Gdańsku
- Logopeda – Niepubliczne Przedszkole Bajkoland w Gdańsku
- Logopeda – Niepubliczna Poradnia Pedagogiczno-Psychologiczna „Oditis”
- Instruktor Związku Harcerstwa Polskiego
- Wolontariuszka w Akademickim Centrum Kultury i Sztuki Od Nowa w Toruniu (2008-2010)
- Logopeda – Centrum Edukacji Twórczej: Niepubliczna Szkoła Podstawowa Gdańsk Kowale
- Logopeda – Żłobek A KUKU Gdańsk
- Logopeda – Chrześcijańska Szkoła i Przedszkole Montessori Gdańsk
- Logopeda – Niepubliczne Przedszkole Marchewka Gdańsk
- Opiekun i kierownik kolonii
- Logopeda – Niepubliczne Przedszkole Szkrabolandia
- Logopeda – Punkt Przedszkolny Lisa Rudosława
- Logopeda – Niepubliczne Przedszkole Wesoły Promyczek
Kursy i szkolenia
- Niemowlak u logopedy II Miobobo – krótkie wędzidełko języka u niemowląt – podejście praktyczne dr n. hum. Marzena Machoś
- Webinar: APD w USA, organizator: Sensimatic K.Zienkiewicz
- Webinar: Diagnoza skróconych wędzidełek jamy ustnej w aspekcie logopedycznym – dr M. Rządzka – Centrum Terapii Logopedycznej i Szkoleń Discurso
- Ocena funkcjonalna traktu ustno-twarzowego. Mioterapia – podejście autorskie – Sztuka Mówienia (Gdynia) – E. Mendala-Kwoczek
- Wideofluoroskopowa ocena aktu połykania u dzieci – perspektywa logopedy – dr E.Winnicka – Terapeuci na walizkach kursy i szkolenia.
- Diagnostyka i Terapia Zaburzeń Przetwarzania Słuchowego Metodą Neuroflow Aktywny Trening Słuchowy®. Organizator: APD-Medical Sp.z.o.o. (Warszawa)
- Warsztaty: Jogopedia – joga i logopedia dla dzieci – Instytut Mowy Ruchu Movopedia M.Stelmach-Lewandowska (Warszawa)
- Mindfulness – Treningi uważności w pracy z dziećmi – E.Ołtarzewski (Uniqskills)
- Dysfagia – objaw zaburzeń karmienia, jedzenia i połykania – dr M.Szmaj (CSDiTD)
- Cele i zadania zespołu specjalistów wobec dziecka z dysfagią – dr M.Szmaj (CSDiTD)
- Ustna sprawność ruchowa w karmieniu i żywieniu strategie leczenia wg. Marsha D. Klein oraz Tracy A. Delaney – dr M.Szmaj (CSDiTD)
- Konferencja: Symultaniczno-sekwencyjna metoda nauki czytania – prof. J.Cieszyńska (Wydawnictwo Edukacyjne)
- Youthpass – europejski certyfikat edukacji pozaformalnej
- Diagnoza i terapia jąkania i innych niepłynności mówienia z uwzględnieniem konsekwentnej współpracy z rodziną I st. – dr M.Chęciek (UG)
- Nadmierne ślinienie – techniki terapeutyczne – M.Baj-Lieder (Centrum Terapii Logop)
- Wczesna ocena oralno-motorycznych zaburzeń karmienia dziecka na oddziale intensywnej terapii noworodka i neonatologii – dr M.Szmaj (CSDiTD)
- Wspomaganie karmienia dziecka na oddziale intensywnej terapii noworodka i neonatologii – dr M.Szmaj (CSDiTD)
- Diagnoza i terapia zaburzeń mowy dziecka z rozszczepem wargi i podniebienia, w tym wczesna interwencja logopedyczna – dr hab. prof. UŚ D.Pluta-Wojciechowska (Fundacja Fonia)
- Wybiórczość pokarmowa w ujęciu sensoryczno-motorycznym – dr M.Baj-Lieder (Centrum Terapii Logop)
- Strategiczna metoda usprawniania realizacji fonemów w dyslalii obwodowej SMURF – dr hab. prof. UŚ D.Pluta-Wojciechowska (Fundacja Fonia)
- ENMOT – Elektro Neuro Mobilizacja Obszaru Twarzowego
- ENMOT – Elektro Neuro Mobilizacja Obszaru Twarzowego (Gdańsk 2023)
Małgorzata Ordon
Psycholożka
Wykształcenie
- Uniwersytet Gdański: psychologia (jednolite studia magisterskie)
Doświadczenie
- psycholog szkolny w SP im. Jana Pawła II w Przyjaźni
- psychologiczne wsparcie dla mam: "Calma. Małgorzata Ordon"
- założycielka i trenerka w Centrum Szkolenia Nauczycieli Calma
Kursy i szkolenia
- Przygotowanie pedagogiczne,
- Terapia skoncentrowana na rozwiązaniach I i II stopień,
- Skala Inteligencji Stanford-Binet 5
- Kids SKILLS – metoda „DAM RADĘ!” i „JESTEM Z CIEBIE DUMNY!” Integri TSR, Trenerka: Aneta Błaszczyk,
- Szkolenie: „Autyzm – praca nad zachowaniami” – Specjalistyczne Centrum Edukacji EDU-MACH,
- Szkolenie: „Trening Umiejętności Społecznych – TUS” – Specjalistyczne Centrum Edukacji EDU-MACH,
- Szkolenie: „Diagnoza autyzmu i zaburzeń pokrewnych” Instytut Wspomagania Rozwoju Dziecka, Niepubliczny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli,
-
Szkolenie: „ADOS-2 w diagnostyce klinicznej (do gabinetu)” - SPECTRUM ASC-MED Centrum Diagnozy, Terapii i Edukacji.
Klaudia Szpak
Neurologopedka
Wykształcenie
- Uniwersytet Gdański, kierunek: Logopedia ze specjalnością nauczycielską – studia I stopnia
- Uniwersytet Gdańskim, kierunek: Logopedia ze specjalnością neurologopedia – studia II stopnia
Doświadczenie
- Praktyki logopedyczne oraz polonistyczne w Publicznej Szkole Podstawowej nr 2 im. Marii Konopnickiej w Starogardzie Gdańskim,
- Praktyki logopedyczne w Publicznej Szkole Podstawowej w Dąbrówce oraz w Publicznej Szkole Podstawowej nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi im. Juliusza Słowackiego w Starogardzie Gdańskim.
Kursy i szkolenia
- Terapia dziecięcej apraksji mowy, ORM, afazji motorycznej i rozwojowej wg zasad motorycznego uczenia - Ewa Grzelak
- Skojarzenia do mówienia - Ewa Grzelak
Kalina Nowogórska
Doula, pedagożka, oligofrenopedagożka, nauczycielka chemii
Wykształcenie
- Wyższa Szkoła Pedagogiczna w Warszawie – studia podyplomowe: edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną
- Wyższa Szkoła Nauk Pedagogicznych w Warszawie – studia podyplomowe: pedagogika korekcyjna (terapia pedagogiczna)
- Stowarzyszenie Doula w Polsce – Szkolenie dla doul
- Centrum Nauki o Laktacji – Promotor Karmienia Piersią
- Studium Pedagogiczne przy Politechnice Gdańskiej
- Politechnika Gdańska: Wydział Chemiczny – Technologie Ochrony Środowiska studia magisterskie
Doświadczenie
- Doula i Promotorka Karmienia Piersią – Firma DULOVO, Stowarzyszenie Doula w Polsce i Centrum Nauki o Laktacji:
- Wspieranie kobiet i ich rodzin w okresie okołoporodowym.
- Wspieranie w karmieniu piersią.
- Tworzenie rodzicielskich grup wsparcia oraz warsztatów dla rodziców.
- Założenie i prowadzenie Klubu Mam BOBOrunia na Oruni Górnej.
- Współtworzenie ogólnopolskich akcji we współpracy m.in. z Fundacją Rodzić po Ludzku, Fundacją Promocji Karmienia Piersią, np. Tydzień Godnego Porodu, Mlekoteka.
- Wypożyczalnia dla rodziców.
- Nauczyciel – „ORLEN School Project” – PKN ORLEN i NANO Marketing Sp. z. o. o. – prowadzenie interaktywnych lekcji chemii, na temat ropy naftowej, na terenie województwa pomorskiego.
- Nauczyciel chemii – Zespół Szkół Morskich w Gdańsku Nowym Porcie
Kursy i szkolenia
- “Narzędzia coachingowe w pracy douli” – Fundacja Kaizen
- Doradca noszenia dzieci w chustach – Akademia Noszenia Dzieci
- Masaż Rebozo – zastosowanie w okresie okołoporodowym (Akademia Rebozo)
- “Wsparcie w połogu” – Stowarzyszenie Doula w Polsce
- Konferencja Laktacyjna w Gdyni
- Konferencja “Doula – wyzwania i możliwości” – Stowarzyszenie
Doula w Polsce - “Aktywna ciąża” – Pomorska Szkoła Fitness 4Fit
- Szkolenie dla osób prowadzących grupy wsparcia dla mam karmiących piersią – Fundacja Promocji Karmienia Piersią
- Konferencja “Rozwój i Komunikacja” – Stowarzyszenie Doula w Polsce
Kamila Gąsienica-Jędrzejczyk
Psycholożka
Wykształcenie
- Uniwersytet Gdański – Psychologia, specjalność: psychologia kliniczna,
- Przygotowanie Pedagogiczne – UG.
Doświadczenie
- Psycholożka – Stowarzyszenie “Projekt Pełni Szczęścia”,
- Psycholożka – Wolontariuszka “Zewnętrzna Grupa Interwencyjna” Zespół Placówek Specjalistycznych Gdynia,
- Staż “Warsztaty Interwencji Kryzysowej i Pracy z Osobami doświadczającymi Przemocy” Ośrodek Interwencji Kryzysowej Gdynia,
- Terapeuta – Uniterapia,
- Staż “Intensywna Praca z Dzieckiem i Rodziną” Zespół Placówek Specjalistycznych Gdynia,
- Telefon Zaufania – NetPoradnia Sopot.
Kursy i szkolenia
- Narzędzie “Instrumental Enrichment,
- “Pierwsza konsultacja psychologiczna” „Busola” Ośrodek Psychoterapii i Psychoedukacji,
- Uprawnienia do posługiwania się Skalą
Inteligencji Stanford – Binet 5, - Trener TUS,
- Organizacja konferencji w ECS Gdańsk “Mamo, tato zobacz mnie”,
- Pomoc przy badaniu pacjentów w celu stworzenia narzędzia diagnostycznego dla Urzędu Marszałkowskiego,
- Praktyk Terapii Krótkoterminowej Skoncentrowanej na Rozwiązaniu (ang. Solution-Focused Brief Therapy, SFBT)
- Terapeuta Terapii Krótkoterminowej Skoncentrowanej na Rozwiązaniu (ang. Solution-Focused Brief Therapy, SFBT) w trakcie
Joanna Chyła
Oligofrenopedagożka, terapeutka SI, terapeutka ręki
Wykształcenie
- Studia licencjackie na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu: kierunek - pedagogika specjalna; specjalizacja - oligofrenopedagogika.
- Studia magisterskie w Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu: kierunek – pedagogika opiekuńczo-wychowawcza z profilaktyką społeczną.
- Studia magisterskie na Uniwersytecie Gdańskim: kierunek – pedagogika specjalna; specjalizacja - wczesne wspomaganie rozwoju dziecka.
- Studia podyplomowe w Wyższej Szkole Nauk o Zdrowiu, kierunek - Integracja sensoryczna.
Doświadczenie
- Wolontariat w Zespole Szkół nr 26 w Toruniu.
- Wolontariat w Fundacji Ducha na Rzecz Rehabilitacji Naturalnej Ludzi Niepełnosprawnych jako hipoterapeuta.
- Praca w Przedszkolu Terapeutycznym dla Dzieci Autystycznych „Niebieska Kraina” w Grudziądzu w charakterze nauczyciela – oligofrenopedagoga.
Kursy i szkolenia
- Kurs doskonalący I stopnia Ruchu Rozwijającego wg Weroniki Sherborne.
- Kurs doskonalący I stopnia Polskiego Języka Migowego.
- Narzędzia diagnostyczne procesów SI - Testy Południowo-Kalifornijskie w ocenie jakościowej. - Fundacja na Rzecz Rodzin Dzieci z Autyzmem i Innymi Dysfunkcjami - OKNO Kalifornijskie w ocenie jakościowej.
Monika Kreft
Neurologopedka, terapeutka ortodoncji funkcjonalnej MFS
Wykształcenie
- Uniwersytet Gdański: Logopedia - studia magisterskie, specjalizacja: neurologopedia i wczesna interwencja logopedyczna,
- Uniwersytet Gdański: Logopedia: studia licencjackie.
Doświadczenie
- Logopedka: Centrum Terapii Neurologopedycznej – CTN,
- Logopedka w żłobku i Przedszkolu Trampolina,
- Logopedka w gabinecie logopedycznym – „Pracownia Broki”,
- Aupair – nauczycielka języka angielskiego w Hiszpanii.
Kursy i szkolenia
- Programowanie języka dla dzieci z zaburzeniami komunikacji oraz Symultaniczno-Sekwencyjna metoda nauka czytania – dr Zdzisława Orłowska-Popek,
- Terapia dziecięcej apraksji mowy, ORM, afazji motorycznej i rozwojowej według zasad motorycznego uczenia – Ewa Grzelak
- Terapia sensomotoryczna i korekta dysfunkcji ustno-twarzowych Moduł 1 – dr Anna Regner
- Miogopedia – terapia miofunkcjonalna praktycznie – Aleksandra Rosińska
- ACC w autyzmie – Ewa Grzelak
- Strategiczna Metoda Usprawniania Fonemów – prof. Danuta Pluta-Wojciechowska
- Elastyczny Terapeutyczny Taping w Logopedii – dr Martyna Brychcy
- Stymulacja traktu ustno-twarzowego – dr Małgorzata Gawryl
- Karmienie dziecka jako funkcja prymarna dla rozwoju mowy i komunikacji – Ilona Brzozowska-Misiewicz
- Fizjologiczna Terapia Miofunkcjonalna FTM - Prof. Danuta Pluta - Wojciechowska
- Ocena funkcjonalna taktu ustno-twarzowego - Ewelina Mendala - Kwoczek
- "Masaż Shantali Special Care" Ilona Brzozowska-Misiewicz
Ewelina Cymbaluk
Neurologopedka
Wykształcenie
- Uniwersytet Gdański: studia magisterskie - Logopedia, specjalizacja: neurologopedia,
- Uniwersytet Gdański: studia magisterskie – Pedagogika wczesnej edukacji.
Doświadczenie
- Nauczycielka wczesnej edukacji: Publiczne Pozytywne Przedszkole nr 2 w Gdańsku,
- Edukatorka robotyki i programowania: Roboplanet,
- Praktyka pedagogiczna w Niepublicznym Przedszkolu MiniMontessori w grupie terapeutycznej,
- Praktyka logopedyczna w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej nr 5 w Gdańsku,
Kursy i szkolenia
- Mutyzm wybiórczy – pomoc dziecku i jego rodzinie,
- Co powinniśmy wiedzieć o wędzidełku?
- Dziecko z zaburzeniami SI w przedszkolu i szkole,
- Udział w Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej Logopedia Przedszkolna i Wczesnoszkolna – profilaktyka, diagnoza i terapia zaburzeń mowy.
- Terapia miofunkcjonalna I i II stopnia / A. Rosińska
- Zaburzenia miofunkcjonalne w praktyce logopedy. Diagnoza i terapia / A. Halasz
- Skrócone wędzidełko wargi, języka – interwencja terapeutyczna niemowląt i dzieci starszych / A. Jaźwińska-Chren
- Wibratory logopedyczne wykorzystywane w terapii logopedycznej / A. Kożdoń
- Afazja – przyczyny, diagnoza, terapia / A. Skirgiełło Dziecko z zaburzeniami SI w przedszkolu i szkole / A. Skirgiełło
- Artterapia w edukacji początkowej / A. Skirgiełło Rozwój dziecka w wieku przedszkolnym / D. Kupczyk
- Emocje dziecka – lęk / M. Giers
- Metody wywoływania głosek / R. Bronisz
- Zabawy sensoryczne w terapii logopedycznej małego dziecka / B. Pietrowska
Edyta Maciukanis
Logopedka wczesnej interwencji, neurologopedka
Wykształcenie
- Instytut Logopedii i Polonistyki UWM w Olsztynie: studia I stopnia: logopedia, specjalizacja: logopedia artystyczna
- Uniwersytet Gdański: studia II stopnia: logopedia, specjalizacja: wczesna interwencja logopedyczna
- Uniwersytet Gdański: studia podyplomowe: neurologopedia
Doświadczenie
- Logopeda – Pozytywne Inicjatywy-Edukacja Sp. z o.o.
- Niepubliczna Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna “Mały Król”,
- Praktyka logopedyczna Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna, Sejny
- Praktyka TRJ (Test Rozwoju Językowego TRJ) – Szkoła Podstawowa z Litewskim Językiem Nauczania, Sejny
- Praktyka logopedyczna w Szkole Podstawowej nr 33 w Olsztynie
- Praktyka logopedyczna w Szkole Muzycznej I i II stopnia w Olsztynie
Kursy i szkolenia
- MFT -9-99 sTArs Miofunkcjonalna terapia ze specjalną terapią s/sz według A.Kittel,
- ETTHNO elastyczno-terapeutyczny taping w logopedii/neurologopedii – dr M. Brychcy
- Badanie słuchu – warsztat praktyczny, A.Kaproń,
- ENMOT – Elektro Neuro Mobilizacja Obszaru Twarzowego
- FTM – Fizjologiczna Terapia Miofunkcjonalna (terapia zaburzeń ustnej fazy połykania i oddychania u dzieci od 4. roku życia z dyslalią obwodową, dr hab. prof. D.Pluta-Wojciechowska,
- Programowanie języka, K. Grecka,
- Terapia dzieci z wadą słuchu w szkole, A.Kaproń,
- Terapia behawioralna dzieci z autyzmem (III-stopniowy), Organizator: Instytut Wspomagania Dziecka, Niepubliczny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Gdańsku,
- Warsztaty: “urządzenie vocaSTIM w terapii mowy i dysfagii”,
- Warsztaty: “Zaburzenia Centralnego Przetwarzania Słuchowego (CAPD)”,
- Ankyloglosja – wędzidełko języka: diagnoza i terapia przed i po zabiegu –
Katarzyna Grecka CEO Teczka Logopedy Migdałki w praktyce logopedycznej – praca z pacjentem przed i po zabiegu – Aleksandra Rosińska, - Praca z pacjentem z obniżonym napięciem mięśniowym Aleksandra Listwoń,
- Ortodoncja dla logopedów Diagnoza i terapia funkcji kompleksu ustno-twarzowego w
ujęciu ortodontyczno-neurologopedycznym Aleksandra Listwoń, - Wybiórczość pokarmowa. Diagnoza i terapia logopedyczna mgr Agata Kalina,
- Ogólnopolska konferencja Naukowa “Logopedia przedszkolna i wczesnoszkolna – profilaktyka, diagnoza i terapia zaburzeń mowy”. wrzesień 2021, dr hab. Stanisław Milewski, prof. UG
- TRENING KARMIENIA. PRAKTYCZNY WARSZTAT TERAPEUTY. mgr Agata Kalina,
- Terapia miofunkcjonalna w wieku 4-8 lat ze specjalną terapią zaburzeń
artykulacyjnych głosek s / sz wg Niny Forester i A. Kittel / Całościowa koncepcja pracy
z ciałem POZIOM II, paradowski design Kondrad Paradowski. - Terapia dziecięcej apraksji mowy, ORM, afazji motorycznej i rozwojowej wg zasad motorycznego uczenia - Ewa Grzelak
- MAKATON – Program Rozwoju Komunikacji PRKM- dr Bogusława B. Kaczmarek Diagnoza i terapia miofunkcjonalna - Aleksandra Rosińska
- AAC – tworzenie i wprowadzanie indywidualnego narzędzia do komunikacji – Ewa Grzelak
- ADOS- 2 w diagnostyce klinicznej - Dr n med. Agnieszka Rynkiewicz
Izabela Podgórska
Terapeutka SI, neurologopedka
Wykształcenie
- Akademia Wychowania Fizycznego w Gdańsku, Studia I stopnia, kierunek: Terapia Zajęciowa,
- Uniwersytet Gdański, Studia II stopnia, kierunek: Logopedia, specjalizacja: neurologopedyczna,
- Wyższa Szkoła – Edukacja w Sporcie w Warszawie, Studia podyplomowe: integracja sensoryczna.
Doświadczenie
- Terapeutka INPP, logopedka, terapeutka SI w Centrum Terapii Neurologopedycznej CTN Gdańsk.
Kursy i szkolenia
- Instytut Psychologii Neurofizjologicznej INPP Polska: Roczne szkolenie INPP z zakresu diagnozowania i leczenia niedojrzałości neuromotorycznej,
- Karmienie dziecka jako funkcja prymarna dla rozwoju mowy i komunikacji – prowadząca: I. Brzozowska-Misiewicz,
- Wykorzystanie zabawy i bajki w terapii dziecka.
Nina Bała
Pedagożka, terapeutka ręki
Wykształcenie
- GWSH Gdańsk - Studia magisterskie: Pedagogika
Doświadczenie
- Właścicielka Żłobków Mały Żuczek
Kursy i szkolenia
- Trening Umiejętności Społecznych I i II stopnia Soyer.edu
- Kurs: Terapia ręki Soyer.edu
Joanna Szumowska
Pedagożka, terapeutka SI, terapeutka ręki, trenerka TUS
Wykształcenie
- Uniwersytet Warmińsko-Mazurski, studia licencjackie - kierunek: Pedagogika pracy socjalnej,
- Ateneum Szkoła Wyższa, studia magisterskie – kierunek: Pedagogika opiekuńczo-wychowawcza,
- Kujawsko-Pomorska Szkoła Wyższa, studia podyplomowe – kierunek: Integracja sensoryczna.
Doświadczenie
- Fundacja Oparcia Społecznego Aleksandry FOSA,
- Gdańska Fundacja Innowacji Społecznej,
- MOPS – Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej,
Kursy i szkolenia
- Kurs Terapii Integracji Sensorycznej II stopień,
- Kurs Trenera TUS,
- Terapeuta Ręki – diagnoza, terapia, masaż,
- Dialog motywujący dla zaawansowanych,
- Szkoła Animatorów Profilaktyki.
Karolina Stochaj
Logopedka wczesnej interwencji
Wykształcenie
- Uniwersytet Gdański, studia magisterskie, kierunek: logopedia, spec. wczesna interwencja logopedyczna
- Uniwersytet Gdański, studia licencjackie, kierunek: logopedia
Doświadczenie
- Wolontariusz w Domu im. Korczaka –Regionalnej Placówce Opiekuńczo-Terapeutycznej w Gdańsku,
- Praktyki studenckie w NZOZ Przychodni „Brzeźno” w Gdańsku (logopedia),
- Praktyki studenckie w Szkole Podstawowej nr 75 w Gdańsku (logopedia),
- Praktyki studenckie w Szkole Podstawowej nr 76 w Gdańsku (nauczanie języka polskiego),
- Praktyki studenckie w Poradni Psychologiczno –Pedagogicznej w Grudziądzu (logopedia),
- Logopedka: Publiczne Pozytywne Przedszkole nr 2 w Gdańsku
Kursy i szkolenia
- Programowanie języka „od sylaby do zdania”,
- Migdałki w praktyce logopedycznej – praca z pacjentem przed i po zabiegu,
- Dyslalia: rozpoznawanie wad wymowy, planowanie terapii logopedycznej,
- Mowa bezdźwięczna – diagnoza, metody korekcji i terapii logopedycznej,
- Diagnoza i terapia rynolalii – rozwiązania praktyczne,
- Ankyloglosja – wędzidełko języka: diagnoza i terapia przed i po zabiegu,
- Masaż logopedyczny dziecka od podstaw – podejście praktyczne,
- Terapia logopedyczna dziecka z wadą słuchu.
Ewa Rybicka
Nauczycielka wychowania fizycznego, terapeutka SI, psychodietetyczka, terapeutka ręki
Wykształcenie
- WSB Gdańsk – studia podyplomowe – Psychodietetyka
- AWFiS Gdańsk – wychowanie fizyczne – II stopień
- PWSZ Koszalin – kierunek wychowanie fizyczne
Doświadczenie
- Ukończony Kurs wychowawcy kolonijnego
- Ukończenie szkolenia wojskowego w ramach programu Legii Akademickiej
- Klub Łączpol AWFiS Gdańsk – piłka ręczna
- Trener piłki ręcznej – kategoria B
- Gdańskie Liceum Ogólnokształcące,
- Gdańska Szkoła Podstawowa – nauczyciel wychowania fizycznego oraz terapeuta integracji sensorycznej.
Kursy i szkolenia
- Certyfikowany kurs I i II stopnia – Terapeuta Integracji Sensorycznej PSTIS Warszawa (członek)
- Terapia ręki i zaburzeń motoryki małej l i ll stopnia diagnoza - terapia - masaż - ProCentrum
Niepubliczny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli Gdańsku
Klaudia Jędrzejczyk
neurologopedka, terapeutka ortodoncji funkcjonalnej MFS
Wykształcenie
- Uniwersytet Gdański • studia magisterskie na kierunku Neurologopedia
- Uniwersytet Gdański • studia licencjackie na kierunku Logopedia
- Liceum Ogólnokształcące im. Hieronima Derdowskiego • profil prawniczo-humanistyczny
Doświadczenie
- Akademickie Liceum dla Młodzieży MAGELLANUM • logopeda
- Centrum Medyczne SOPMED • neurologopeda
- Centrum Terapii Neurologopedycznej CTN • neurologopeda
- Centrum Psychologiczno-Pedagogiczne KID • logopeda
- Pracownia Terapeutyczna Broki • logopeda
- Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy • praktyki neurologopedyczne
- Przedszkole Nad Rzeczką • logopeda
- Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna • praktyki logopedyczne
Kursy i szkolenia
- Leczenie Zburzeń Motorycznych Jamy Ustnej Systemem MFS • Szkolenie modułowe 12 I - 20 IV, org. prof. Jose Duran Von Arx oraz lek. stom. Monika Ośko.
- Standardy postępowania w ankyloglosii. Dzieci od 3 roku życia. Współpraca logopedy z lekarzem • webinar 22 X 2022, org. DONATA OZIEMCZUK, MONIKA OWSIANOWSKA
- Wykorzystanie trainerów ortodontycznych w terapii logopedycznej • webinarium 22 IX 2022, org. CENTRUM TERAPII LOGOPEDYCZNEJ I SZKOLEŃ DISCURSO, prow. ALICJA KOPERTYŃSKA
- Terapia manualna w gabinecie logopedycznym • szkolenie 16–17 V 2022, org. ODNOVA SZKOLENIA, prow. MARIAN MAJCHRZYCKI
- Ankyloglosja – wędzidełko języka. Diagnoza i terapia przed i po zabiegu • szkolenie 11 V 2022, org. TECZKA LOGOPEDY, prow. ALEKSANDRA ROSIŃSKA
- Diagnoza funkcjonalna. Połykanie, żucie, pozycje spoczynkowe, oddychanie • szkolenie 11 V 2022, org. TECZKA LOGOPEDY, prow. ALEKSANDRA ROSIŃSKA
- Terapia sensomotoryczna i korekta dysfunkcji ustno- twarzowych — moduł II • szkolenie 3–4 XII 2021, org. INSTYTUT EDUKACJI LOGOPEDYCZNEJ, prow. ANNA REGNER
- Stymulacja traktu ustno-twarzowego • szkolenie 20–21 VIII 2021, org. INSTYTUT EDUKACJI I ROZWOJU eMKa, prow. MAŁGORZATA GAWRYL
- FTM — Fizjologiczna terapia miofunkcjonalna (terapia zaburzeń ustnej fazy połykania i oddychania u dzieci od 4 roku życia z dyslalią obwodową) • szkolenie 16 VII 2021, org. PRZEMYSŁAW SOBOLEWSKI, prow. DANUTA PLUTA- -WOJCIECHOWSKA
- Terapia sensomotoryczna i korekta dysfunkcji ustno- -twarzowych — moduł I • szkolenie 28–29 V 2021, org. CENTRUM TERAPII LOGOPEDYCZNEJ I SZKOLEŃ DISCURSO, prow. ANNA REGNER
- Programowanie języka dla dzieci z zaburzeniami komunikacji • szkolenie 25 X 2020, org. CENTRUM METODY KRAKOWSKIEJ, prow. ZDZISŁAWA ORŁOWSKA-POPEK
- Terapia ręki i zaburzeń motoryki małej — diagnoza — terapia — masaż I i II stopnia • szkolenie 8 XII 2019, org. PROCENTRUM
- Diagnoza i terapia dziecka z Opóźnionym Rozwojem Mowy • kurs XII 2019, org. UNIQSKILLS
- Nasz Autyzm • konferencja naukowa z okazji obchodów Światowych Dni Wiedzy o Autyzmie 12 IV 2018, SOPOT, org. FUNDACJA DOM RAIN MANA, SPOTOTEKA — GALERIA KULTURY MULTIMEDIALNEJ, OŚRODEK CHORÓB RZADKICH przy UCK
- Personalizacja i innowacyjność w terapii, nowoczesne technologie oraz społeczne formy wsparcia we wczesnym wspomaganiu rozwoju dziecka ze spektrum autyzmu. O metodzie Prof. A. Tomatisa i nie tylko • konferencja naukowa 7 IV 2018, GDAŃSK, org. WYDZIAŁ NAUK SPOŁECZNYCH UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO, DREAMLAB TERAPEUTYCZNY PUNKT PRZEDSZKOLNY, DREAMLAB NIEPUBLICZNA PORADNIA WSPOMAGANIA ROZWOJU
- Terapia dziecka z zaburzeniami ze spektrum autyzmu • webinar 1 III 2018, org. LOGOPEDZI LOGOPEDOM, prow. JUSTYNA WALCZAK
Natalia Szreder
Pedagożka, terapeutka SI
Wykształcenie
- Akademia Pomorska w Słupsku: Studia magisterskie: Pedagogika opiekuńczo-wychowawcza z resocjalizacją
- Kaszubsko Pomorska Szkoła Wyższa w Wejherowie - studia podyplomowe: Integracja Sensoryczna
Doświadczenie
- Pedagog wychowawca: Fundacja Rodzina Nadziei
- Pedagog wychowawca: Fundacja Rodzinny Gdańsk
- Nauczyciel: Publiczne Przedszkole Słoneczna Kraina Gdansk
Kursy i szkolenia
- Wyższa Szkoła Komunikacji Społecznej w Gdyni: Przygotowanie pedagogiczne
Katarzyna Tkacz
Psycholożka, oligofrenopedagożka, trenerka TUS
Wykształcenie
- Uniwersytet Gdański: studia magisterskie: psychologia dzieci i młodzieży, psychologia sądowo-penitencjarna
- Wyższa Szkoła Bankowa w Gdańsku: studia podyplomowe: oligofrenopedagogika
Doświadczenie
- Instytut Wspomagania Rozwoju Dziecka w Gdańsku
- IWRD Niepubliczna Poradnia Pedagogiczno-Psychologiczna w Gdańsku
- Centrum Terapii Autyzmu SOTIS w Gdańsku – wolontariat
- Akademia Przyszłości w Rodzinnych Domach Dziecka
- Środowiskowy Dom Samopomocy oraz Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Laskowicach Wielkich – praktyki
- Przedszkole Specjalne nr 72 w Gdańsku – praktyki
Kursy i szkolenia
- III-stopniowy kurs: terapia behawioralna dzieci z autyzmem
- I i II stopień: Trener Treningu Umiejętności Społecznych
- Edukator Rodziców: Pozytywna Dyscyplina
- “Metoda Dobrego Startu” – trzystopniowy kurs doskonalący
- Terapia ręki i zaburzeń motoryki małej
- AAC – komunikacja wspomagająca i alternatywna
- Terapia dziecka z mutyzmem wybiórczym
- Akademia Wiedzy o FAS
- Narzędzia: M-CHAT T-R/F praktyczne zastosowanie w monitorowaniu rozwoju dziecka
- Sensoraki – jak wspierać rozwój integracji sensorycznej u dzieci
- Webinar: TUS a zachowania trudne
- Webinar: opóźniony rozwój mowy
- Wybiorczość pokarmowa w ujęciu sensoryczno-motorycznym, 2022 M. Baj – Lieder
- Zaburzenia wypróżniania u dzieci, 2022 K. Orban
Paulina Chojnowska
Neurologopedka
Wykształcenie
- Uniwersytet Gdański: Kierunek: logopedia Specjalizacja: neurologopedia Poziom wykształcenia: magister
- Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie Kierunek: logopedia, Poziom wykształcenia: licencjat
Doświadczenie
- Neurologopeda - Niepubliczna Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna "Mały Król" Pruszcz Gdański
- Neurologopeda - Edukacyjna Wyspa Małego Króla Pruszcz Gdański
- Nauczyciel logopeda - Publiczne Pozytywne Przedszkole nr 3 Gdańsk
- Nauczyciel logopeda - Publiczne Pozytywne Przedszkole nr 2 Gdańsk
Kursy i szkolenia
- Makaton. Program Rozwoju Komunikacji PRKM. Stopień 1.
- Terapia mięśniowa strefy orofacjalnej
- Diagnoza i terapia dysfagii neurogennej
- Kurs Terapia Miofunkcjonalna I. Kompleksowy program obszaru orofacjalnego. Stopień I
- Terapia logopedyczna dziecka ze spektrum autyzmu
- Innowacyjne metody elektrostymulacji zewnętrznej i wewnętrznej w logopedii.
- Kinesiotaping logopedyczny od podstaw - podejście praktyczne
- Terapia logopedyczna pacjenta z wadą zgryzu
- Centralne Zaburzenia Przetwarzania Słuchowego
- Terapia miofunkcjonalna. Wertykalno-horyzontalna pozycja języka. Oddychanie
- Programowanie języka - projektowanie terapii w oparciu o zasady programowania języka
- Warsztaty "Urządzenie vocaSTIM w terapii mowy i dysfagii" Warsztaty "Zaburzenia Centralnego Przetwarzania Słuchowego (CAPD)"
- Akademia Przyszłości Olsztyn, Tutor - praca indywidualna z uczniem szkoły podstawowej. Ośrodek "Pogranicze - sztuk, kultur, narodów" Sejny - Udział w projektach regionalnych i międzynarodowych: "Atlantyda Pogranicza" (tworzenie przewodnika po Polsce północno-wschodniej, Kaliningradzie i Kiejdanach na Litwie), "Lektorium Sejneńskie", międzynarodowa "Wioska Budowniczych Mostów. Opowieści o współistnieniu. Medea: obca - inna - swoja", "Dialog o Wilnie", "Abecadło dzieciństwa - krasnogrudzki Miłosz".
Kamila Surawska
Neurologopedka
Wykształcenie
- Uniwersytet Warmińsko-Mazurski, Instytut Polonistyki i Logopedii, kierunek: Logopedia I stopień
- Uniwersytet Gdański, kierunek: Logopedia II stopień – specjalizacja: neurologopedia – w trakcie
Doświadczenie
- Odbycie praktyki zawodowej w Szkole Podstawowej nr 1 w Ełku
- Logopeda – MoreLove Niepubliczne Przedszkole Kulturalno-Językowe
- Logopeda – Niepubliczny Żłobek Szkrabolandia
- Odbycie praktyki zawodowej w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Sopocie
Kursy i szkolenia
- Ukończenie szkolenia w zakresie znajomości Polskiego Języka Migowego na poziomie podstawowym (3 moduły) zorganizowanym przez Biuro ds. Osób Niepełnosprawnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie,
- “Terapia dziecięcej apraksji mowy, ORM i afazji motorycznej wg zasad motorycznego uczenia” Prowadząca: Ewa Grzelak
- ETTHNO – elastyczno-terapeutyczny taping w logopedii/neurologopedii,
- Uczestnictwo w warsztatach szkoleniowych pt.: „Problemy diagnostyczne w przypadku afazji u osób dorosłych” zorganizowanych przez Instytut Językoznawstwa i Warmińsko-Mazurski Oddział Polskiego Towarzystwa Logopedycznego,
- Uczestnictwo w webinarium „Mutyzm wybiórczy w okresie izolacji społecznej i wyniki badań naukowych”,
- Uczestnictwo w szkoleniu „Terapia ręki – aspekt fizjoterapeutyczny”,
- Udział w webinarium „Gry i zabawy artykulacyjne i fonacyjne”,
- Laureatka konkursu recytatorskiego w kategorii: Turniej Teatru Jednego Aktora. Ewa Grzelak
- Szkolenie: "Skojarzenia do mówienia" Prowadząca mgr Ewa Grzelak,
- Szkolenie: "Werbogesty - od gestu do słowa i będzie rozmowa" prowadzonego przez mgr Agatę Gładowicz-Bojarską.
- Szkolenie: "Ocena funkcjonalna traktu ustno-twarzowego: Sztuka Mówienia", Prowadząca: Ewelina Mendala-Kwoczek
- Ocena funkcjonalna traktu ustno-twarzowego: Sztuka Mówienia, Prowadząca: Ewelina Mendala-Kwoczek"
Monika Romejko
Neurologopedka, pedagożka specjalna
Wykształcenie
- Ateneum Szkoła Wyższa Pedagogika Specjalna
- Uniwersytet Gdański/ Gdański Uniwersytet Medyczny – Neurologopedia
- Uniwersytet Gdański - Pedagogika wczesnoszkolna z logopedią Uniwersytet Gdański
Doświadczenie
- Nauczycielka/pedagożka specjalna w przedszkolu nr 77 specjalnym dla Dzieci z Mózgowym Porażeniem Dziecięcym w Gdańsku,
- Neurologopedka w Centrum ,,Logozaurus” w Gdańsku
- Logopedka/neurologopedka w Centrum Terapii Neurologopedycznej,
- Wolontariuszka na letnim turnusie neurologopedycznymn Miry Rządzkiej w Lądku Zdrój. Opieka i obserwacja zajęć dzieci z niepełnosprawnością sprzężoną, autyzmem i padaczką,
- Logopeda w Fundacji "Ja Też" dla dzieci z Zespołem Downa w Gdańsku,
- Wiceprzewodnicząca i członek Naukowego Koła Logopedów działającego przy Katedrze Logopedii Uniwersytetu Gdańskiego,
- Zakład Fotograficzny Agnieszki Wilczek.
Kursy i szkolenia
- ,,Warsztat wywoływania głosek w ujęciu motorycznym" - Ewa Grzelak,
- ,,AAC: Alternatywne i wspomagające sposoby komunikacji osób o specjalnych potrzebach w porozumiewaniu się" – Alina Smyczek,
- ,,Terapia dzięciecej apraksji mowy, ORM, afazji motorycznej i rozwojowej wg zasad motorycznego
uczenia się” – Ewa Grzelak, - ,,Model wykorzystywania AAC w praktyce edukacyjnej szkół oraz rodzin dzieci ze złożonymi potrzebami edukacyjnymi” - dr Magdalena Grycman,
,,Wprowadzanie AAC u osób z wieloraką niepełnosprawnością. Stopień II” - Monika Jerzyk, Centrum Rozwoju, - ,,Elastyczny terapeutyczny taiping w logopedii” - dr Martyna Brychcy,
- ,,Stymulacja traktu ustno-twarzowego” - Małgorzata Gawryl, Sztuka Mówienia w Gdyni,
- ,,Wprowadzanie AAC u osób z wieloraką niepełnosprawnością. Stopień I” - Monika Jerzyk, Centrum Rozwoju,
- ,,Interdyscyplinarne leczenie wad zgryzu, artykulacji, narządu ruchu i postawy ciała” - dr n. zdr. Marta Wawrzynów, Centrum Terapii Logop w Gdańsku,
- Ukończenie szkolenia ,,Diagnoza i terapia zaburzeń rozwoju mowy u dzieci chorych neurologicznie” - prof. Dr hab. Jolanta Panasiuk,
,,Karmienie terapeutyczne human touch”, prowadzonego przez Monikę Habik., organizowanego przez
Logostrefę w Bydgoszczy, - Ukończenie szkolenia „Dysfagia- zaburzenia połykania u dzieci i dorosłych” - dr Mira Rządzka – Sztuka Mówienia w Gdyni,
„Diagnoza i terapia zaburzeń mowy dziecka z rozszczepem wargi i podniebienia, w tym wczesna interwencja logopedyczna” - prof. Danuta Pluta-Wojciechowska - Fundację „Fonia” w Gdańsku, - „Terapia neurobiologiczna dla początkujących” - prof. Jagodę Cieszyńską, Centrum Metody Krakowskiej,
- „Ćwiczenia funkcji słuchowych-rozwojowe programowanie terapii” - mgr Agnieszka Bala, Centrum Metody Krakowskiej,
- „Ćwiczenia funkcji wzrokowych-rozwojowe programowanie terapii” - mgr Agnieszka Bala, Centrum Metody Krakowskiej,
- „Programowanie języka dla dzieci z zaburzeniami komunikacji (niesłyszących, autystycznych, z afazją” - dr Zdzisława Orłowska-Popek, Centrum Metody Krakowskiej
- ,,Stymulacja mechanizmów lewopółkulowych- usprawnianie pracy lewej półkuli mózgu", Marta Korendo.
Agata Piaścik
Psycholożka
Wykształcenie
- Psychologia - Studia magisterskie na Uniwersytecie SWPS,
- Studia podyplomowe kwalifikacyjne - Przygotowanie Pedagogiczne,
- Studia podyplomowe Psychologia Dzieci i Młodzieży - wspomaganie rozwoju na Uniwersytecie SWPS,
Doświadczenie
- Właścicielka firmy Make Sens Agata Piaścik
- Praktykantka - Świetlica socjoterapeutyczna Fundacji Dr.Clowna w Gdańsku,
- Nauczycielka Wspomagająca - Niepubliczne Przedszkole z oddziałami integracyjnymi Mini Misie w Warszawie,
- Psycholożka - Niepubliczne Przedszkole z oddziałami integracyjnymi Mini Misie w Warszawie,
- Psycholożka - Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna "Pegaz",
- Terapeutka Ręki - Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna "Pegaz"
- Psycholożka - Niepubliczne Przedszkole Misie Tulisie,
- Psycholożka - Niepubliczne Przedszkole Morenowy Raj.
Kursy i szkolenia
- Trening Umiejętności Społecznych (TUS) - efektywne kształtowanie kluczowych umiejętności psychospołecznych oraz życiowych,
- III Stopniowy Kurs Doskonalący – Terapia Behawioralna Dziecka z Autyzmem,
- II Stopniowy Kurs Diagnoza i Terapia Ręki – Wspomaganie pisania oraz umiejętności motorycznych,
- Organizacji Pomocy Psychologiczno–Pedagogicznej dzieciom z uwzględnieniem ich potrzeb rozwojowych i edukacyjnych,
- Zaburzenia emocjonalne dzieci i młodzieży. Jak pracować z lękiem, stresem oraz trudnymi emocjami dzieci i nastolatka?
- Spektrum autyzmu u dzieci - wczesna diagnoza i wsparcie,
- Dziecko w spektrum autyzmu - terapia i wsparcie na co dzień,
- Kompetencji ogólnych IPET i WOPFU,
- Obserwacja diagnostyczna dziecka - niepokojące objawy rozwojowe wieku przedszkolnego i szkolnego,
- Terapia Ręki, a lateralizacja - ćwiczenie koordynacji i koncentracji uwagi u dzieci,
- Jak budować poczucie własnej wartości u dzieci?
- Czego potrzebują nastolatki - Problemy i wyzwania okresu dojrzewania,
- Depresja u dzieci i młodzieży - Rozpoznanie i pierwsza pomoc
- Kurs Realizacji Zajęć Rewalidacyjnych z Wykorzystaniem Różnych Technik Terapeutycznych,
- Kurs Metody Ruchu Rozwijającego wg. Weroniki Sherborne,
- Kurs Metody Dobrego Startu,
- Kurs Bajkoterapii
Aleksandra Foremna
Neurologopedka
Wykształcenie
- Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie - Studia licencjackie, logopedia
- Uniwersytet Gdański - Studia magisterskie, logopedia spec. neurologopedia
Doświadczenie
- Logopedka - Logoterapia. Gabinety terapeutyczne Beata Rzewnicka
- Logopedka - Ogólnopolski Operator Oświaty w Poznaniu - Przedszkole i Szkoła Podstawowa Leonardo
Kursy i szkolenia
- Warsztaty „Jak myślą osoby jąkające się?”
- Kurs „Praca z pacjentem z implantem słuchowym”
- Szkolenie uprawniające do wykorzystywania testu „Karty Oceny Logopedycznej Dziecka – KOLD”
- Szkolenie „Skojarzenia do mówienia”
- Kurs doskonalący „Zgryz otwarty – oddziaływania logopedyczne
Paulina Gierczyńska
Fizjoterapeutka, terapeutka SI, oligofrenopedagożka, terapeutka ręki
Wykształcenie
Wyższa Szkoła Humanistyczna TWP w Szczecinie: studia podyplomowe - Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną. Oligofrenopedagogika
Wyższa Szkoła Edukacji i Terapii w Szczecinie: studia licencjackie - Fizjoterapia
Pomorski Uniwersytet Medyczny, Wydział Nauk o Zdrowiu: studia magisterskie - Fizjoterapia
Gdańska Wyższa Szkoła Humanistyczna - studia podyplomowe na kierunku "Przygotowanie Pedagogiczne"
Doświadczenie
Przedszkole nr 35 w Gdańsku,
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Rotmance,
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna "Akademia Rozwoju" w Pruszczu Gdańskim,
Niepubliczny Zespół Przedszkolny "Magiczny Kuferek" w Kolbudach,
Grupa Edukacyjna EDU-ART Sp. z o. o. Poradnia Psychologiczno -Pedagogiczna "Pegaz" w Gdańsku,
Centrum Medyczno-Rehabilitacyje REVIMED w Gdańsku,
Stowarzyszenie Pomocy Dzieciom i Młodzieży Niepełnosprawnej Ruchowo "Tęcza"
Kursy i szkolenia
Neuromobilizacje,
Ortopodologia,
"Stawy skroniowo-żuchwowe - diagnostyka i terapia",
Plastrowanie dynamiczne Kinesio Taping,
Masaż Kobido,
Sensoplastyka Trener 1 stopień,
Werbosensomotoryka moduł A Werbo-mówię. Kształtowanie mowy i języka u dzieci z opóźnionym rozwojem mowy,
Odruchy pierwotne. Ich znaczenie i wpływ na rozwój dziecka oraz konsekwencje przetrwałych odruchów,
Pomysły na zabawę rozwijające kompetencje społeczno-emocjonalne,
Uczeń trudny/uczeń z problemami,
Skoliozy - diagnostyka i postępowanie fizjoterapeutyczne,
Wczesna diagnostyka małego dziecka,
Praca z dzieckiem prezentującym trudności pokarmowe o podłożu senso-motorycznym,
Migrena czy ból głowy? Postepowanie terapeutyczne,
"Osteopatyczne zabiegi lecznicze w pediatrii cz 1.",
Szkolenie II-stopniowe Integracja Sensoryczna,
Szkolenie I i II stopnia "Terapia ręki",
Metoda dr Ackermanna, Bydgoszcz,
Masaż funkcyjny poprzeczny, Gdańsk,
Konferencja Kinetic Control "Ewaluacja Kinetic Control w wybranych dysfunkcjach narządu ruchu",
Punkty spustowe, Poznań,
Konferencja naukowa, "Fizjoterapia w pediatrii",
Kurs podstawowy koncepcji PNF wg. standardów IPNFA, Wrocław
Kinesiotaping KT1, KT2, Warszawa,
Zuzanna Marciniak
psycholożka, trenerka TUS
Wykształcenie
Uniwersytet Gdański: studia magisterskie o kierunku psychologia ze specjalnością
neurobiopsychologia.
Wyższa Szkoła Kształcenia Zawodowego: studia podyplomowe „Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną (Oligofrenopedagogika), autyzmem oraz zespołem Aspergera".
Doświadczenie
Trenerka umiejętności społecznych w Niepublicznym Przedszkolu „Marchewka”,
Terapeutka w Centrum Diagnozy i Wspomagania Rozwoju w Gdańsku,
Asystentka osoby z zespołem Aspergera, Stowarzyszenie Pomocy Osobom Autystycznym w Gdyni,
Wolontariuszka w fundacji „Między Słowami” w Gdyni (pomoc w prowadzeniu terapii neuropsychologicznej– zajęcia indywidualnie oraz grupowe),
Wolontariuszka w Domu Pacjenta w Wojewódzkim Szpitalu Psychiatrycznym im. prof. Tadeusza Bilikiewicza w Gdańsku (wspomaganie terapeutów zajęciowych).
Kursy i szkolenia
Szkolenie „Stosowana analiza zachowania sposobem na efektywną edukację”,
Szkolenie Instrumental Enrichment (I poziom),
Szkolenie Trener TUS (I i IIstopień),
Szkolenie: Diagnoza i terapia jąkania i innych zaburzeń płynności mówienia z uwzględnieniem konsekwentnej współpracy z rodziną” (II stopień),
Szkolenie „Diagnoza i terapia jąkania i innych zaburzeń płynności mówienia z uwzględnieniem konsekwentnej współpracy z rodziną” (I stopień),
Szkolenie „dziecko z zaburzeniami SI w przedszkolu i szkole”.