Aleksandra Wasilewska

Założycielka CT Gadasie, logopedka wczesnej interwencji, filolożka języka polskiego

Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu: studia I. stopnia – filologia polska, specjalność: logopedia

Uniwersytet Gdański: studia II. stopnia – logopedia, specjalizacja: wczesna interwencja logopedyczna

  • Praktyki logopedyczne w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym nr 19 w Radomsku
  • Praktyki nauczycielskie w I Liceum Ogólnokształcącym im. M. Kopernika w Toruniu oraz w Zespole Szkolno-Gimnazjalnym nr 7 w Radomsku
  • Logopeda – Gdańska Fundacja Oświatowa – Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna „Osiek” – GASP, ISG, GLA, Przedszkole Preludium
  • Logopeda – Towarzystwo Edukacyjne „Lokomotywa” w Sopocie
  • Logopeda – NZOZ „Przychodnia Brzeźno” Sp. z o. o. – Poradnia Logopedyczna
  • Instruktor warsztatów logopedii artystycznej – program autorski – w Ośrodku Kultury Sportu i Rekreacji Gminy Pruszcz Gdański z siedzibą w Cieplewie
  • Animator kultury w Ośrodku Kultury Sportu i Rekreacji Gminy Pruszcz Gdański z siedzibą w Cieplewie
  • Logopeda – Niepubliczne Przedszkole Little Harvard w Gdańsku
  • Logopeda – Niepubliczne Przedszkole Bajkoland w Gdańsku
  • Logopeda – Niepubliczna Poradnia Pedagogiczno-Psychologiczna „Oditis”
  • Instruktor Związku Harcerstwa Polskiego
  • Wolontariuszka w Akademickim Centrum Kultury i Sztuki Od Nowa w Toruniu (2008-2010)
  • Logopeda – Centrum Edukacji Twórczej: Niepubliczna Szkoła Podstawowa Gdańsk Kowale
  • Logopeda – Żłobek A KUKU Gdańsk
  • Logopeda – Chrześcijańska Szkoła i Przedszkole Montessori Gdańsk
  • Logopeda – Niepubliczne Przedszkole Marchewka Gdańsk
  • Opiekun i kierownik kolonii
  • Logopeda – Niepubliczne Przedszkole Szkrabolandia
  • Logopeda – Punkt Przedszkolny Lisa Rudosława
  • Logopeda – Niepubliczne Przedszkole Wesoły Promyczek
  •  Niemowlak u logopedy II Miobobo – krótkie wędzidełko języka u niemowląt – podejście praktyczne               dr n. hum. Marzena Machoś 
  • Webinar: APD w USA, organizator: Sensimatic K.Zienkiewicz
  • Webinar: Diagnoza skróconych wędzidełek jamy ustnej w aspekcie logopedycznym –                                     dr M. Rządzka – Centrum Terapii Logopedycznej i Szkoleń Discurso 
  • Ocena funkcjonalna traktu ustno-twarzowego. Mioterapia – podejście autorskie – Sztuka Mówienia (Gdynia) – E. Mendala-Kwoczek
  • Wideofluoroskopowa ocena aktu połykania u dzieci – perspektywa logopedy –                                                     dr E.Winnicka – Terapeuci na walizkach kursy i szkolenia.
  • Diagnostyka i Terapia Zaburzeń Przetwarzania Słuchowego Metodą Neuroflow Aktywny Trening Słuchowy®. Organizator: APD-Medical Sp.z.o.o. (Warszawa)
  • Warsztaty: Jogopedia – joga i logopedia dla dzieci – Instytut Mowy Ruchu Movopedia                            M.Stelmach-Lewandowska (Warszawa)
  • Mindfulness – Treningi uważności w pracy z dziećmi – E.Ołtarzewski (Uniqskills)
  • Dysfagia – objaw zaburzeń karmienia, jedzenia i połykania – dr M.Szmaj (CSDiTD)
  • Cele i zadania zespołu specjalistów wobec dziecka z dysfagią – dr M.Szmaj (CSDiTD)
  • Ustna sprawność ruchowa w karmieniu i żywieniu                                                                                      strategie leczenia wg. Marsha D. Klein oraz Tracy A. Delaney – dr M.Szmaj (CSDiTD)
  • Konferencja: Symultaniczno-sekwencyjna metoda nauki czytania – prof. J.Cieszyńska (Wydawnictwo Edukacyjne)
  • Youthpass – europejski certyfikat edukacji pozaformalnej
  • Diagnoza i terapia jąkania i innych niepłynności mówienia z uwzględnieniem konsekwentnej współpracy z rodziną I st. – dr M.Chęciek (UG)
  • Nadmierne ślinienie – techniki terapeutyczne – M.Baj-Lieder (Centrum Terapii Logop)
  • Wczesna ocena oralno-motorycznych zaburzeń karmienia dziecka na oddziale intensywnej terapii noworodka i neonatologii – dr M.Szmaj (CSDiTD)
  • Wspomaganie karmienia dziecka na oddziale intensywnej terapii noworodka i neonatologii –                          dr M.Szmaj (CSDiTD)
  • Diagnoza i terapia zaburzeń mowy dziecka z rozszczepem wargi i podniebienia, w tym wczesna interwencja logopedyczna – dr hab. prof. UŚ D.Pluta-Wojciechowska (Fundacja Fonia)
  • Wybiórczość pokarmowa w ujęciu sensoryczno-motorycznym – dr M.Baj-Lieder (Centrum Terapii Logop)
  • Strategiczna metoda usprawniania realizacji fonemów w dyslalii obwodowej SMURF –                                  dr hab. prof. UŚ D.Pluta-Wojciechowska (Fundacja Fonia)

Marta Weremiuk-Zaleska

Psychoterapeutka

Uniwersytet SWPS w Sopocie: Psychoterapia Poznawczo-Behawioralna
OSB w Olsztynie: Organizacja Pomocy Społecznej
Uniwersytet SWPS w Sopocie: Seksuologia
Gdański Uniwersytet Medyczny: Psychologia Kliniczna
Uniwersytet SWPS w Sopocie: jednolite studia magisterskie: Psychologia
Bloki specjalizacyjne:

I. Rekrutacja i Selekcja Personelu
II. Zaawansowana Psychologia Społeczna
III. Psychologia Twórczości

W latach 2009 i 2010 Tytuł VIS (Very Important Student) za osiągnięcia naukowe
1 miejsce w Warszawskiej sesji naukowej organizowanej przez SWPS za roczne
badanie empiryczne (2009)
3 miejsce w konkursie „Młody Naukowiec Roku 2009” w Gdańsku (2010)

  • Fundacja „WRÓĆ” – Psycholog , Kierownik ŚDS Prowadzenie zajęć terapeutycznych z dziećmi, młodzieżą i dorosłymi z niepełnosprawnościami
  • Opieka psychologiczna oraz terapia rodziców i opiekunów osób z niepełnosprawnościami w tym osób zależnych
  • Szkolenia kadry terapeutycznej Fundacji
  • Przygotowanie opinii seksuologicznych wychowanków dla sądów, policji, jednostek MOPS, GOPS
  • Prowadzenie zajęć edukacji seksualnej dla młodzieży z niepełnosprawnościami
  • Opracowywanie i wdrażanie scenariuszy postępowań w sytuacjach trudnych dla kadry terapeutycznej
  • Prowadzenie Środowiskowego Domu Samopomocy
  • Koordynacja Projektów PFRON i Finansowanych ze środków Funduszy UE

 Trener freelancer

  • Prowadzenie szkoleń z zakresów: human resources, development center, radzenie sobie ze stresem, techniki relaksacyjne , rozwój twórczości itp.
  • Przygotowywanie i opracowywanie wyników badań psychologicznych (SPSS, Standard APA)

Daria Wierzbowska

Psycholożka

SWPS – Uniwersytet Humanistycznospołeczny we Wrocławiu, kierunek: psychologia, specjalność: psychologia kliniczna,

Dolnośląska Szkoła Wyższa – przygotowanie pedagogiczne – studia podyplomowe.

  • Alter Ego – Poradnia Psychologiczna
  • Gabinet psychologiczny – Daria Wierzbowska
  • Dolnośląskie Centrum Dziecięce
  • Niepubliczna Wolna Szkoła Artystyczna 
  • Niepubliczne Przedszkole Mały Mistrz
  •  Niepubliczny Punkt Przedszkolny Misiowa Kraina
  • Wprowadzenie do pracy terapeutycznej z dziećmi i młodzieżą w nurcie poznawczym Therapy Tools,
  • TSR – Terapia Skoncentrowana na Rozwiązaniach II stopień – Centrum PSR,
  • TSR – Terapia Skoncentrowana na Rozwiązaniach I stopień – Centrum PSR,
  •  Kids Skills – “Dam Radę!” oraz “Jestem z Ciebie dumny!” – Laboratorium Edukacji i Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach, 
  •  Porozumienie bez Przemocy (NVC) z Zofią Schacht-Petersen,
  •  Studium Psychoterapii Dzieci i Młodzieży – Wrocławski Instytut Psychoterapii,
  •  Zdrowo jemy, zdrowo rośniemy – wspierające prawidłowe nawyki żywieniowe u małych dzieci – Fundacja Rozwoju Dzieci im. Jana Amosa Komeńskiego,
  •  Seksualność dzieci w wieku przedszkolnym,
  •  Jak pracować z dzieckiem z dysfunkcjami intelektualnymi – Prominet Centrum Edukacji i Rozwoju,
  •  Porozumienie bez Przemocy – Świat Żyrafy,
  •  Warsztaty z zakresu arteterapii z elementami kinezjologii – Prominent Centrum Edukacji i Rozwoju. 

Kalina Nowogórska

Doula, Promotorka Karmienia Piersią, Nauczycielka chemii

Stowarzyszenie Doula w Polsce – Szkolenie dla doul

Centrum Nauki o Laktacji – Promotor Karmienia Piersią

Studium Pedagogiczne przy Politechnice Gdańskiej

Politechnika Gdańska: Wydział Chemiczny – Technologie Ochrony Środowiska studia magisterskie

  • Doula i Promotorka Karmienia Piersią – Firma DULOVO, Stowarzyszenie Doula w Polsce i Centrum Nauki o Laktacji:
    • Wspieranie kobiet i ich rodzin w okresie okołoporodowym.
    • Wspieranie w karmieniu piersią.
    • Tworzenie rodzicielskich grup wsparcia oraz warsztatów dla rodziców.
    • Założenie i prowadzenie Klubu Mam BOBOrunia na Oruni Górnej.
    • Współtworzenie ogólnopolskich akcji we współpracy m.in. z Fundacją Rodzić po Ludzku, Fundacją Promocji Karmienia Piersią, np. Tydzień Godnego Porodu, Mlekoteka.
    • Wypożyczalnia dla rodziców.
  • Nauczyciel – „ORLEN School Project” – PKN ORLEN i NANO Marketing Sp. z. o. o. – prowadzenie interaktywnych lekcji chemii, na temat ropy naftowej, na terenie województwa pomorskiego.
  • Nauczyciel chemii – Zespół Szkół Morskich w Gdańsku Nowym Porcie
  • “Narzędzia coachingowe w pracy douli” – Fundacja Kaizen
  • Doradca noszenia dzieci w chustach –  Akademia Noszenia Dzieci
  • Masaż Rebozo – zastosowanie w okresie okołoporodowym (Akademia Rebozo)
  • “Wsparcie w połogu” – Stowarzyszenie Doula w Polsce
  • Konferencja Laktacyjna w Gdyni
  • Konferencja “Doula – wyzwania i możliwości” – Stowarzyszenie
    Doula w Polsce
  • “Aktywna ciąża” – Pomorska Szkoła Fitness 4Fit
  • Szkolenie dla osób prowadzących grupy wsparcia dla mam karmiących piersią – Fundacja Promocji Karmienia Piersią
  • Konferencja “Rozwój i Komunikacja” – Stowarzyszenie Doula w Polsce

Małgorzata Andrulewicz

Fizjoterapeutka, terapeutka SI

Terapeuta: Integracja sensoryczna – Centrum Integracji Sensorycznej – Warszawa

Gdański Uniwersytet Medyczny: studia magisterskie: Fizjoterapeuta

Fizjoterapeutka Rehabilitacja Ruchowa Maciej Matuszewski – Gdynia

Fizjoterapeutka Rozwijanie przez wspieranie Emilia Urbańska – Gdynia

Fizjoterapeutka Przychodnia Morska Janczewscy – Gdynia

Opieka nad osobami niepełnosprawnymi – Stowarzyszenie Organizacji Obozów CIECIORKA – Gdańsk

 

Kurs PNF
Kurs DNS
Kurs Kinesiotaping
Kurs SI

Kamila Surawska

Logopedka

  • Uniwersytet Warmińsko-Mazurski, Wydział Polonistyki i Logopedii, kierunek: Logopedia I stopień
  • Uniwersytet Gdański: Wydział Filologiczny, kierunek: Logopedia II stopień – w trakcie
  • Odbycie praktyki zawodowej w Szkole Podstawowej nr 1 w Ełku 2014-2020
  • Udzielanie korepetycji z zakresu języka angielskiego, polskiego oraz matematyki na poziomie szkoły podstawowej oraz gimnazjum
  • Ukończenie szkolenia w zakresie znajomości Polskiego Języka Migowego na poziomie podstawowym (3 moduły) zorganizowanym przez Biuro ds. Osób Niepełnosprawnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
  • Uczestnictwo w warsztatach szkoleniowych pt.: „Problemy diagnostyczne w przypadku afazji u osób dorosłych” zorganizowanych przez Instytut Językoznawstwa i Warmińsko-Mazurski Oddział Polskiego Towarzystwa Logopedycznego.
  • Uczestnictwo w webinarium „Mutyzm wybiórczy w okresie izolacji społecznej i wyniki badań naukowych”.
  • Uczestnictwo w szkoleniu „Terapia ręki – aspekt fizjoterapeutyczny”.
  • Udział w webinarium „Gry i zabawy artykulacyjne i fonacyjne”.
  • Laureatka konkursu recytatorskiego w kategorii: Turniej Teatru Jednego Aktora

Kamila Szczepańska

Fizjoterapeutka, terapeutka ręki, terapeutka SI, trenerka TUS

Wyższa Szkoła Zarządzania w Gdańsku – kierunek: Fizjoterapia

Uniwersytet Gdański – kierunek:  Zarządzanie

Uniwersytet Jagielloński – kierunek:  Mediteraneistyka

  • Trener 1 stopnia marki zajęć rozwojowych Sensoplastyka® – Figle MiGle Gdańsk – Kawa i Zabawa Gdańsk – Piaskownica Pruszcz Gdański – Trawostacja Energia z Natury Gdańsk
  • Koordynator Medyczny Revimed Sp. Z o.o. Specjalista ds. Relacji Z Klientem Korporacyjnym
  • Młodszy Specjalista ds. Rozliczeń Z Siecią Placówek Partnerskich ENEL-MED S.A.
  • Superkids Terapeutyczny Punkt Przedszkolny w Gdyni 
  • Studio psychologiczne Joanny Węglarz 
  • Kid Centrum Psychologiczno-Pedagogiczne (Rumia i Gdynia)
  • Sensoplastyka® Trener 1 stopnia
  • Kinesiotaping
  • LogoSensoryka 
  • Dr Myśligłówka i Zmysłolandia
  •  Terapia ręki i zaburzeń motoryki małej I i II stopnia – diagnoza, terapia, masaż 
  • Trener Treningu Umiejętności Społecznych I i II stopnia

Joanna Sasin-Kowalczyk

Dietetyczka, pedagożka, edukatorka żywieniowa, terapeutka ręki

Gdańska Wyższa Szkoła Humanistyczna: Pedagogika Opiekuńczo-wychowawcza

Wyższa Szkoła Hotelarstwa i Turystyki: studia podyplomowe – Dietetyka

  • Warsztaty i szkolenia dla rodziców z żywienia dzieci, nawyków żywieniowych, rozszerzania diety, BLW itp
  • Warsztaty żywieniowe dla dzieci w wieku przedszkolnym
  • Konsultacje indywidualne
  • Zasady żywienia dzieci (Akademia Dietetyki)
  • Terapia ręki i zaburzeń motoryki małej I i II stopnia – diagnoza, terapia, masaż 
  • Specjalistyczny Kurs Psycho dla dietetyka (Flow by Ania)
  • Praca z dziećmi z perspektywy psychodietetycznej (Flow By Ania)
  • Bułka na śniadanie, obiad i kolację – o neofobii żywieniowej praktycznie (Neuromind)
  • Karmienie małego dziecka w aspekcie logopedycznym (Szkoła Terapii Karmienia Od pestki do ogryzka)
  • Wybiórczość pokarmowa o podłozu sensoryczno-motorycznym (Szkoła Terapii Karmienia Od pestki do ogryzka)
  • Konferencja Odporność pochodzi z brzucha (Instytut Medycyny Zapobiegawczej) Gdańsk 2018
  • I Konferencja Żywienie Niemowląt i małych dzieci w praktyce (Małgorzata Jackowska) Łódź 2018
  • Porozumienie bez przemocy (Jerzy Rządzki)
  • BLW okiem logopedy (Sztuka Mówienia)

Karolina Krawczyk

arteterapeutka, muzykoterapeutka, instruktorka jogi

Uniwersytet Gdański: studia magisterskie: zarządzanie

Arteterapia – Gdański Uniwersytet Medyczny – Studia przy współpracy Akademii Sztuk Pięknych i Akademii Muzycznej w Gdańsku

  • trenerka ArteMindfulness (program autorski)
  • Niepubliczna Szkoła Podstawowa creoGedania,
  •  Przedszkole – Żłobek Smart Kids,
  •  Stowarzyszenie Wzajemnej Pomocy Flandria,
  • Gdyńska Orkiestra Symfoniczna GOS,
  • Orkiestra Uniwersytetu Medycznego GUMED,
  • Studio Urody Figura,
  • Centrum Diagnozy i Terapii Dzieci Dobre Miejsce,
  • Przedsiębiorstwo usługowe A.P.&A. Poland,
  • Centrum Zdrowej Sylwetki BlueFit,
  • Przedszkole Niepubliczne Przygoda,
  • Niepubliczny Przedszkolo-Żłobek Słoneczne Przedszkole, Wejherowo,
  • Pracownia Twórczego Rozwoju Edukacyjny Zakątek.
  •  Mindfulness – Certyfikat rocznego kursu Mindfulness MBLC – Mindfulness Based Living Course, Mindfulness Association (UK), Wrocław,
  •  Medytacje – Wielokrotne uczestnictwo w różnych medytacyjnych odosobnieniach –                  m.in. polskie i zagraniczne Centra Medytacji Vipassana – Dhamma Pallava, Dhamma Atala,
  • Joga – Certyfikat Instruktor Jogi & Certyfikat Instruktorski Animal Kids Yoga z Joao Guimaraes,
  • Projekt szkoleń Teatr i Edukacja 2021 realizowany w Gdańskim Teatrze Szekspirowskim,
  • Bars – Certyfikat ukończenia Access Bars Class, Access Consciousness, UK,
  •  Szkoła Muzyczna – Dyplom ukończenia Szkoły Muzycznej im. Cz. Niemena we Włocławku, klasa skrzypiec i fortepianu.

Wioleta Wilk

Logopedka

  • Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
    Kierunek: logopedia
    Poziom wykształcenia: licencjat
    Dodatkowe informacje:
    logopedia z przygotowaniem pedagogicznym
  • logopeda – Przedszkole Samorządowe nr 54 w Gdyni Gdynia
  • logopeda Biały Kotek Przedszkole Niepubliczne Gdańsk
  • logopeda 4 KIDS, przedszkole językowe Gdynia
  • logopeda – Terapia i Wspomaganie rozwoju dzieci i młodzieży Gdynia
  • pomoc nauczyciela – logopeda Centrum Harmonijnego Rozwoju Dziecka HARMONIJKA Olsztyn
  • Lateralizacja ręki i jej wpływ na uczenie się dzieci przedszkolnych i
    wczesnoszkolnych
    Organizator: Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli
  • Opóźniony rozwój mowy – terapia dziecka z prostym opóźnieniem rozwoju
    mowy
    Organizator: Teczka Logopedy
  • Rotacyzm- metodyka postępowania logopedycznego w terapii rotacyzmu
    Organizator: Teczka Logopedy
  • Kurs wychowawców wypoczynku
    Organizator: Centrum Szkoleń Edukacja
  • Metoda Kolorowych Dźwięków w Przedszkolu
    Organizator: PROFEDU Firma Szkoleniowa
  • Warsztaty teatralne- Teatr Mostostan
  • Stowarzyszenie Kulturalno–Edukacyjne MOST
  • Olsztyńskie Stowarzyszenie Artystów
  • Wychowawca kolonijny – Wakacje Artystyczne Ząb
  • Gdańska Szkoła Artystyczna- profil: teatr Gdańsk

Anna Sosnowska

Pedagożka specjalna, terapeutka SI, trenerka TUS, terapeutka ręki

AWFiS w Gdańsku – Turystyka i rekreacja: SPA & Wellness oraz Fitness – nowoczesne formy gimnastyki (studia I stopnia)

Uniwersytet Gdański – Pedagogika specjalna (studia I i II stopnia)

Centrum Integracji Sensorycznej – Klinika Terapeuty i Diagnosty Integracji
Sensorycznej – Kurs Integracji Sensorycznej (Wyższa Szkoła Edukacja w
Sporcie)

  • Prowadzenie zajęć sportowych w Fitness Klubach w Gdańsku,
  • Organizacja bali karnawałowych oraz urodzin dla dzieci,
  • Praktyki w Ośrodku Rewalidacyjno – Edukacyjno-Wychowawczym,
  • Prowadzenie zajęć tanecznych, animacji dla dzieci (Centrum Tańca „Gabi”),
  • Indywidualny terapeuta dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu (Instytut
    Wspomagania Rozwoju Dzieci),
  • Indywidualny terapeuta domowy dla dziecka ze spectrum autyzmu
    (Specjalistyczne Usługi Opiekuńcze),
  • Prowadzenie wykładu oraz warsztatów „Zrozumieć autyzm” z okazji
    Światowego Dnia Wiedzy o Autyzmie w Centrum Kształcenia Ustawicznego w
    Gdańsku,
  • Prowadzenie wykładu „Zrozumieć autyzm” dla nauczycieli Szkoły Podstawowej nr 2 w Pasłęku,

  • Indywidualny oraz grupowy terapeuta dzieci z zaburzeniami ze spectrum
    autyzmu (Terapeutyczny Punkt Przedszkolny „Akademia Rozwoju”),
  • Prowadzenie indywidualnej terapii oraz zajęć grupowych Treningu
    Umiejętności Społecznych w ramach prywatnej praktyki terapeutycznej.
  • Kurs Metody Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborn,
  • Trzystopniowy kurs metody behawioralnej,
  • Nauczyciel – Terapeuta Dziecka z Autyzmem,
  • Awans zawodowy – nauczyciel kontraktowy,
  • Międzynarodowe Sympozjum Naukowe „Stosowana Analiza Zachowania w badaniach i terapii zaburzeń ze spectrum autyzmu,
  • Narzędzie M-CHAT-R/F – praktyczne zastosowanie w monitorowaniu rozwoju dziecka,
  • Pierwsza pomoc uczniowi zdolnemu, czyli jak wspierać, żeby nie zmarnować talentu,
  • Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka – stymulacja zmysłowa,
  • Terapia ręki I i II stopnia,
  • Wielkie potrzeby małych dzieci – szkolenie z zakresu żywienia dzieci,
  • Komunikacja dzieci z autyzmem. Teoria i praktyka,
  • VB-MAPP: ocena umiejętności i planowania terapii,
  • Program Rozwoju Komunikacji MAKATON – 1 stopień,
  • II Międzynarodowa Konferencja „Porozmawiajmy o autyzmie i nie tylko. Zaburzenia neurorozwojowe”,
  • Seminarium dla nauczycieli: „Czy konsekwencja to to samo co kara – jak stawiać granice i utrzymać dyscyplinę na lekcji”,
  • AAC komunikacja wspomagająca i alternatywna – jak zacząć pracę w obszarze komunikacji z dzieckiem lub dorosłą osobą z autyzmem – I stopień, II stopień,
  • I Konferencja Szkoleniowa „Porozmiawiajmy o AAC”,
  • Konferencja Naukowa: “Wykorzystanie seksualne dzieci”,
  • Dziecko z zaburzeniami SI w przedszkolu i szkole.

Alicja Reddig

Psycholożka, psychoterapeutka, terapeutka zajęciowa, socjoterapeutka

Szkoła Psychoterapii Psychodynamicznej Krakowskie Centrum Psychodynamiczne,

Psychodynamiczne Studium Socjoterapii i Psychoterapii Młodzieży,

Niepubliczna Placówka Doskonalenia Nauczycieli “Vademecum” – Kurs kwalifikacyjny pedagogiczny dla czynnych zawodowo nauczycieli,

Uniwersytet Gdański/Wydział Nauk Społecznych – Wczesne wspomaganie, edukacja i terapia dzieci oraz młodzieży z zaburzeniami rozwoju, 

 SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny w Sopocie Kierunek Psychologia/Psychologia Kliniczna i Zdrowia (Psychopatologia osoby dorosłej; Profilaktyka i terapia uzależnień); Psychologia organizacji (Rekrutacja i selekcja personelu).

  • Gabinet Pomocy Psychologicznej i Psychoterapii Alicja Reddig,
    Stanowisko Psycholog/Psychoterapeuta,
    Prowadzenie warsztatów doskonalących kompetencje wychowawcze dla rodziców.
  • Przedszkole Niepubliczne „Zielona Dolina” w Gdańsku,
    Stanowisko Psycholog/Terapeuta,
    Prowadzenie zajęć wczesnego wspomagania rozwoju.
  •  Przedszkole Publiczne Kolorowe Kredki nr 83 w Gdańsku,
    Stanowisko Psycholog/Terapeuta.
  • Przedszkole Specjalne nr 72 o Profilu Terapeutycznym w Zespole Szkolno – Przedszkolnym nr 1 w Gdańsku – do luty 2019,
    Stanowisko Psycholog/Terapeuta.
  •  Ośrodek Rewalidacyjno Edukacyjno Wychowawczy w Gdyni,
    Stanowisko Psycholog Terapeuta/ Nauczyciel,
    Konsultacje psychologiczne dla rodziców dotyczące problemów wychowawczych, zaburzeń, dysharmonii rozwojowych, zaburzeń zachowania i emocji.
  • Poradnia Psychologiczno – Pedagogiczna Pegaz w Gdyni,
    Stanowisko Psycholog – Terapeuta,
    Konsultacje i poradnictwo psychologiczne dla pacjentów z syndromem DDA (Dorosłe Dzieci Alkoholików) i ich rodzin oraz młodzieży zagrożonej wykluczeniem społecznym.
  • Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 2 w Gdyni,
    Stanowisko Psycholog,
    Przygotowanie i prowadzenie warsztatów psychologicznych w zakresie psychoedukacji, profilaktyki oraz rozwoju kompetencji społecznych dla uczniów.
  • Technikum TEB Edukacja Gdańsk,
    Stanowisko Psycholog,
    Konsultacje i poradnictwo psychologiczne (wsparcie psychologiczne, interwencja kryzysowa, profilaktyka uzależnień) dla uczniów, rodziców oraz nauczycieli;
    Konsultacje i poradnictwo psychologiczne dla uczniów, rodziców i nauczycieli;
    Przygotowanie i prowadzenie warsztatów psychologicznych.
  • Edukacyjna Klinika. Poradnia Profilaktyki Uzależnień w Gdyni,
    Stanowisko Wicedyrektor/psycholog 
  • Stowarzyszenie Gudium Vitae w Gdyni,
    Stanowisko Psycholog,
    Konsultacje i poradnictwo psychologiczne (wsparcie psychologiczne, interwencja kryzysowa, profilaktyka uzależnień);
    Przygotowanie i prowadzenie warsztatów psychologicznych w zakresie psychoedukacji, profilaktyki oraz rozwoju kompetencji społecznych dla dzieci oraz młodzieży;
    Diagnoza niepowodzeń szkolnych oraz prowadzenie indywidualnych i grupowych zajęć terapii pedagogicznej dla dzieci przejawiających specyficzne trudności w nauce;
    Współprowadzenie grupy terapeutycznej dla “Dorosłych Dzieci Alkoholików”; Tworzenie oraz koordynacja projektów i programów profilaktycznych dla dzieci i młodzieży;
    Współtworzenie wniosków na realizację projektów dotyczących działań w zakresie świadczenia pomocy psychologiczno – pedagogicznej.

Katarzyna Tkacz

Psycholożka, oligofrenopedagożka, trenerka TUS

Uniwersytet Gdański: studia magisterskie: psychologia dzieci i młodzieży,                                psychologia sądowo-penitencjarna 

Wyższa Szkoła Bankowa w Gdańsku: studia podyplomowe: oligofrenopedagogika

  •  Instytut Wspomagania Rozwoju Dziecka w Gdańsku
  •  IWRD Niepubliczna Poradnia Pedagogiczno-Psychologiczna w Gdańsku
  •  Centrum Terapii Autyzmu SOTIS w Gdańsku – wolontariat
  •  Akademia Przyszłości w Rodzinnych Domach Dziecka 
  •  Środowiskowy Dom Samopomocy oraz Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Laskowicach Wielkich – praktyki
  •  Przedszkole Specjalne nr 72 w Gdańsku – praktyki

III-stopniowy kurs: terapia behawioralna dzieci z autyzmem

I i II stopień: Trener Treningu Umiejętności Społecznych

Edukator Rodziców: Pozytywna Dyscyplina

“Metoda Dobrego Startu” – trzystopniowy kurs doskonalący

Terapia ręki i zaburzeń motoryki małej

AAC – komunikacja wspomagająca i alternatywna

Terapia dziecka z mutyzmem wybiórczym

Akademia Wiedzy o FAS

Narzędzia: M-CHAT T-R/F praktyczne zastosowanie w monitorowaniu rozwoju dziecka 

Sensoraki – jak wspierać rozwój integracji sensorycznej u dzieci

Webinar: TUS a zachowania trudne

Webinar: opóźniony rozwój mowy

 

 

Edyta Maciukanis

Logopedka wczesnej interwencji, neurologopedka

Instytut Logopedii i Polonistyki UWM w Olsztynie: studia I stopnia: logopedia, specjalizacja: logopedia artystyczna

 Uniwersytet Gdański: studia II stopnia: logopedia, specjalizacja: wczesna interwencja logopedyczna

Uniwersytet Gdański: studia podyplomowe: neurologopedia 

  •  Logopeda – Pozytywne Inicjatywy-Edukacja Sp. z o.o.
  • Praktyka logopedyczna Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna, Sejny
  •  Praktyka TRJ (Test Rozwoju Językowego TRJ) – Szkoła Podstawowa z Litewskim Językiem Nauczania, Sejny
  •  Praktyka logopedyczna w Szkole Podstawowej nr 33 w Olsztynie
  •  Praktyka logopedyczna w Szkole Muzycznej I i II stopnia w Olsztynie
  •  MFT -9-99 sTArs Miofunkcjonalna terapia ze specjalną terapią s/sz według A.Kittel
  •  Badanie słuchu – warsztat praktyczny, A.Kaproń
  •  FTM – Fizjologiczna Terapia Miofunkcjonalna (terapia zaburzeń ustnej fazy połykania i oddychania u dzieci  od 4. roku życia z dyslalią obwodową, dr hab. prof. D.Pluta-Wojciechowska
  •  Programowanie języka, K. Grecka
  •  Terapia dzieci z wadą słuchu w szkole, A.Kaproń
  •  Terapia behawioralna dzieci z autyzmem (III-stopniowy), Organizator: Instytut Wspomagania Dziecka, Niepubliczny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Gdańsku
  •  Warsztaty: “urządzenie vocaSTIM w terapii mowy i dysfagii”
  • Warsztaty: “Zaburzenia Centralnego Przetwarzania Słuchowego (CAPD)”

Jagienka Kubska

Logopedka

Uniwersytet Gdański: logopedia I. stopnia, logopedia II. stopnia – specjalizacja: neurologopedia              (w trakcie)

Pani Jagienka pracuje z dziećmi szkolnymi, młodzieżą oraz osobami dorosłymi.

  • Od 2017 roku członek Chóru Uniwersytetu Gdańskiego.
  • Od 2012 do 2015 roku nauka gry na pianinie.
  • W latach 2014-2016 udział w spektaklach teatralnych organizowanych przez Ośrodek Kultury Sportu i Rekreacji gminy Pruszcz Gdański.
  • Od września 2020 roku wolontariat w Specjalnym Ośrodku Rewalidacyjno – Wychowawczym dla Dzieci i Młodzieży z Autyzmem w Gdańsku.
  • Praktyki polonistyczne oraz logopedyczne w Szkole Podstawowej im. Bohaterów Grudnia 70        w Łęgowie.
  • Praktyki logopedyczne oraz neurologopedyczne w Specjalnym Ośrodku Rewalidacyjno – Wychowawczym dla Dzieci i Młodzieży z Autyzmem w Gdańsku.
  • Od roku 2018 konwojent dzieci i młodzieży w wieku od 6 do 17 lat dla biura turystycznego „Kliwer”.
  • Wolontariat w fundacji „Między słowami”.

Paulina Chojnowska

Neurologopedka

Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie: studia I stopnia – logopedia

Uniwersytet Gdański: studia II stopnia – logopedia, specjalizacja: neurologopedia

  • Publiczne Pozytywne Przedszkole nr 3 Gdańsk
  • Ośrodek “Pogranicze – sztuk, kultur, narodów” Sejny – działalność dodatkowa:                              Udział w projektach regionalnych i międzynarodowych: “Atlantyda Pogranicza”
    (tworzenie przewodnika po Polsce północno-wschodniej, Kaliningradzie i
    Kiejdanach na Litwie), “Lektorium Sejneńskie”, międzynarodowa “Wioska
    Budowniczych Mostów. Opowieści o współistnieniu. Medea: obca – inna – swoja”,
    “Dialog o Wilnie”, “Abecadło dzieciństwa – krasnogrudzki Miłosz”.
  • Szpital Psychiatryczny, Oddział Dziecięcy Suwałki (praktyki)
  • Akademia Przyszłości Olsztyn
  • Publiczne Pozytywne Przedszkole nr 2 Gdańsk
  • Państwowa Szkoła Muzyczna I i II stopnia im. Fryderyka Chopina Olsztyn (praktyki)
  • Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna Sejny (praktyki)
  • Instruktor – Ośrodek “Pogranicze – sztuk, kultur, narodów” Sejny
  • Bibliotekoznawca i specjalista zarządzania informacją
    Ośrodek “Pogranicze – sztuk, kultur, narodów” Sejny

SZKOLENIA, KURSY, CERTYFIKATY:

  • Terapia logopedyczna pacjenta z wadą zgryzu.
    Organizator: Teczka Logopedy
  • Centralne Zaburzenia Przetwarzania Słuchowego
    Organizator: Akademia Kursowebinarów
  • Terapia miofunkcjonalna. Wertykalno-horyzontalna pozycja języka.
    Oddychanie
    Organizator: Teczka Logopedy
  • Programowanie języka – projektowanie terapii w oparciu o zasady
    programowania języka
    Organizator: Teczka Logopedy
  • Warsztaty “Urządzenie vocaSTIM w terapii mowy i dysfagii”
    Organizator: PHYSIOMED, HAS-MED
  • Warsztaty “Zaburzenia Centralnego Przetwarzania Słuchowego (CAPD)”
    Organizator: Warmińsko-Mazurskie Centrum Słuchu i Mowy “MEDINCUS”

Konsultacje merytoryczne wewnątrz Zespołu:

Agata Hemmerling

Psycholożka, psychoedukatorka

Aktualne miejsce pracy:
Centrum Biznesu ul. Chopina 28, gabinet 118 (I piętro) Pruszcz Gdański
Kontakt: 519-785-884

Uniwersytet SWPS: Psychologia, Magister,

Uniwersytet SWPS: Psychodietetyka, Studia Podyplomowe 

 

  • Psycholog konsultujący w podejściu skoncentrowanym na rozwiązaniach (TSR) i szkoleniowiec w firmie Psycho,
  • Praktyk metody Kids Skills – Dam Radę i Jestem z Ciebie Dumny,
  • Psycholog w Wojewódzkim Szpitalu Psychiatrycznym im. prof. Tadeusza Bilikiewicza w Gdańsku na zamkniętym oddziale dziecięcym,
  • Psycholog i szkoleniowiec w Fundacji Praesterno (prowadzenie zajęć z zakresu profilaktyki uzależnień behawioralnych dla młodzieży i jej rodziców; prowadzenie młodzieżowej grupy wsparcia, prowadzenie zajęć psychospołecznych; prowadzenie zajęć z rozwoju osobistego).
  • Centrum Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach – I stopień,
  • Centrum Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach – Kids Skills – Dam Radę i Jestem z Ciebie Dumny,
  • Magdalena Hajkiewicz – Psychodietetyka w praktyce,
  • Centrum Szkoleń Sportowych – Podstawy dietetyki,
  • Fundacja Praesterno – Studium Profilaktyki Uzależnień Dzieci i Młodzieży (w trakcie).

Edyta Stańczyk

Surdologopedka, terapeutka głosu, dziennikarka radiowa, dogoterapeutka

Aktualne miejsce pracy:
Gabinet Terapii Słuchu i Mowy ul. Alfonsa Flisykowskiego 1 Gdańsk
Kontakt: 507-094-291

Surdologopedka, terapeutka głosu, dziennikarka radiowa, dogoterapeutka.
Rehabilitacja słuchu i głosu. Terapia zaburzeń mowy i komunikacji.

W pracy ceni sobie holistyczne podejście do człowieka. Współpracuje z wieloma specjalistami
zajmującymi się rehabilitacją ruchową, terapią SI, specjalistami w dziedzinie otolaryngologii,
foniatrii, stomatologii, chirurgii, neurologii.
Współpracuje m.in. z Pomorskim Centrum Słuchu i Mowy Medincus, Centrum Zdrowego
Człowieka Activek w Gdyni, Światowym Centrum Słuchu w Kajetanach.

Jest providerem treningu słuchowego Johansena IAS, wielozmysłowego treningu SPPS profesora
Henryka Skarżyńskiego oraz Neuroflow ATS.

Wykonuje przesiewowe badania słuchu fizjologicznego (AT), testy w kierunku CAPD (centralnych
zaburzeń przetwarzania słuchowego).

Prowadzi:

– rehabilitację słuchową (dla osób z aparatami słuchowymi, z implantem (implantami)
ślimakowymi, pacjentów z problemami centralnego przetwarzania słuchowego, w tym m.in.:
pacjentów z zaburzeniami uwagi, koncentracji, pamięcią słuchowej, z problemami w nauce)
– treningi słuchowe (dla dzieci i dorosłych) oraz zajęcia w ramach wychowania słuchowego
(dzieci)
– w rehabilitacji wykorzystuje m.in.: elementy dogoterapii (terapia indywidualna) i dziennikarstwa
radiowego. Realizuje autorski program dla dzieci – ,,Newsroom Kids/Mały Reporter”.
Warsztaty radiowe dla najmłodszych jako forma profilaktyki logopedycznej
– prowadzi zajęcia z higieny i emisji głosu m.in.: aktorów, dziennikarzy radiowych i TV, pedagogów i
innych osób pracujących głosem.